جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۴:۲۷
سینما و تئاتر - کد خبر : 12275
پنجشنبه، ۱۸ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

فیلم کوتاه بچه‌ها از فستیوال ارمنستان جایزه گرفت

لوح تقدیر و جایزه بهترین پیام از ارزش های خانواده جشنواره هنر مدرن و فیلم‌های معنوی اخلاقی «فرسکو» ارمنستان به فیلم کوتاه «بچه‌ها» به کارگردانی امیر دریانی تعلق گرفت.

فیلم کوتاه بچه‌ها از فستیوال ارمنستان جایزه گرفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از خبرگزاری موج، اولین حضور جهانی فیلم کوتاه بچه ها به کارگردانی امیر دریانی و تهیه کنندگی نعیم بختیاری در بخش اصلی جشنواره بین‌المللی هنر مدرن و فیلم‌های معنوی اخلاقی فرسکو ایروان در کشور ارمنستان، نظر هیات داوران را جلب کرد و لوح تقدیر و جایزه بهترین پیام از ارزش های خانواده را از آن خود کرد.
 
پیمان شاه محمدی مجری طرح و مدیر امور توزیع و فروش بین المللِ فیلم کوتاه «بچه ها» به شکل حضوری در جشنواره «فرسکو» که در روزهای اخیر از ۲۰ تا ۲۹ آگوست برابر با ۲۹ مرداد تا ۷ شهریور در ایروان ارمنستان برگزار شد، حضور داشت،
 
وی این جشنواره را از لحاظ برگزاری و شکل اجرا، یک جشنواره کاملا غیرمتعارف دانست و گفت: حل برگزاری جشنواره، در یک فضای باز به وسعت حدود هزارمتر در محوطه کلیسا و منطبق با مضامین و مفاهیم «فرسکو» برگزار شد که و به شکلی هنرمندانه امکانات صدا و تصویر را برای مخاطبان خود به شکلی خیابانی و روباز فراهم می کرد.
 
وی به برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام نتایج جشنواره به صورت رسمی در موزه ملی فرش ارمنستان اشاره کرد و افزود: در دوران همه گیری کرونا که معمولا سیاست های بیشتر جشنواره ای به شکل آنلاین و غیر حضوری است، جشنواره هایی همچون «فرسکو» هنوز فرصت ارتباط گیری مخاطب با اثر و صاحبان اثر را به شکل حقیقی آن هم با یک برنامه ریزی کاملا غیر مرسوم و در سطح شهر ایجاد می کنند.
 
وی دو فیلم کوتاه«بچه ها» و «داغی» را به عنوان فیلم های ایرانی حاضر در جشنواره نام برد و گفت: این آثار در «فرسکو» مورد استقبال مخاطبان و هیات داروان واقع شد و فیلم داغی نیز به کارگردانی فاطمه محمدی از طرف هیات داوران جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.
 
نکیسا بختیاری، باربد بختیاری و نعیم بختیاری در فیلم «بچه ها» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سینما و تئاتر
پربیننده‌ترین اخبار سینما و تئاتر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!