جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۷:۵۰
ورزشی - کد خبر : 8029
چهارشنبه، ۲۷ اسفند، ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰

فولاد سیرجان قهرمان لیگ برتر والیبال شد

فولاد سیرجان با کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر، نماینده والیبال ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا خواهد بود، این مسابقات از 5 تا 12 اردیبهشت 1400 به میزبانی تایلند برگزار می شود

فولاد سیرجان قهرمان لیگ برتر والیبال شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال بین تیم های فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه روز گذشته برگزار شد و درنهایت تیم فولاد سیرجان برای نخستین برای قهرمان لیگ برتر والیبال شد.

تیم فولاد سیرجان در سومین بازی فینال لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک مقابل شهرداری ارومیه به یپروزی رسید، شاگردان محمدرضا تندروان در ست های اول ، دوم و چهارم این مسابقه با امتیازات 25 بر 23 ، 32 بر 30 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند. شهرداری ارومیه هم فقط ست سوم را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود پایان داد.

اولین بازی فینال با نتیجه 3 بر 2 به سود شهرداری ارومیه به پایان رسیده بود و دیدار دوم با نتیجه 3 بر صفر به سود فولاد سیرجان رقم خورد. از این رو تیم فولاد سیرجان با کسب 2 پیروزی از 3 مسابقه فینال برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر والیبال ایران به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. ستاره تیم فولاد در مسابقه فینال به مانند دیدار های گذشته این تیم صابر کاظمی بود که امتیازات زیادی را از حمله و سرویس به دست آورد.

فولاد سیرجان در نیم فصل اول مرحله مقدماتی در رده نخست و در پایان مرحله مقدماتی در رده چهارم قرار گرفته بود.. این تیم در مراحل حذفی به ترتیب سایپا و سپاهان را شکست داد تا به دیدار نهایی صعود کند. فولاد سیرجان با کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر، نماینده والیبال ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا خواهد بود، این مسابقات از 5 تا 12 اردیبهشت 1400 به میزبانی تایلند برگزار می شود.

میهمانان ویژه دیدار فینال، مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر سیرجان بودند. در پایان مسابقه مراسم اهدای مدال و جام قهرمانی برگزار نشد.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!