پنجشنبه، 30 فروردين، 1403 | Thursday 18th of April 2024
۱۵:۰۶
ورزشی - کد خبر : 4771
سه شنبه، ۲۴ تير، ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

فوتبال در اروپا؛ رئال مادرید یک قدم تا قهرمانی در لالیگا

در فاصله 2 هفته مانده به پایان رقابت های لالیگا تیم رئال مادرید این شانس را دارد تا با کسب پیروزی در دیدار خانگی خود قهرمان لالیگا شود

فوتبال در اروپا؛ رئال مادرید یک قدم تا قهرمانی در لالیگا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رقابت های فوتبال در 3 لیگ معتبر فوتبال اروپا شب گذشته دنبال شد که در مهم ترین دیدارها تیم رئال مادرید موفق شد با برتری مقابل گرانادا جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم کند. در ایتالیا هم اینتر مقابل حریف خود به برتری رسید، اما منچستر یونایتد فرصت رسیدن به رده سوم را از دست داد. 

رئال مادرید در آستانه 34امین قهرمانی لالیگا

تیم رئال مادرید در دیداری حساس از هفته 36 رقابت های لالیگا مقابل گرانادا قرار گرفت، این دیدار که به میزبانی گرانادا برگزار می شد با پیروزی کهکشانی ها پایان یافت. ابتدا این رئال مادرید بود که در دقیقه 10 با ضربه دیدنی "مندی" به گل اول دست پیدا کرد، در ادامه هم نوبت به "بنزما" رسید تا اختلاف را به 2 گل افزایش دهد. نیمه دوم هم تیم میهمان در دقیقه 50 گلزنی کرد تا اختلاف به حداقل برسد، در ادامه بازی گرانادا دو موقعیت عالی برای گلزنی داشت اما موفق به انجام این کار نشد تا شاگردان زیدان پیروز میدان لقب بگیرند.

رئال مادرید با کسب این نتیجه مجموع امتیازات خود را به 83 رساند تا همچنان اختلاف 4 امتیازی خود با بارسلونا را حفظ کند، در فاصله 2 هفته مانده به پایان رقابت های لالیگا تیم رئال مادرید این شانس را دارد تا با کسب پیروزی در دیدار خانگی خود قهرمان لالیگا شود. 

تساوی منچستریونایتد در دقیقه 96

در لیگ جزیره و پس از مسجل شدن قهرمانی لیورپول، رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داغ است. در دیداری حساس از هفته 35 لیگ جزیره تیم منچستریونایتد میزان ساوتهمپتون بود، در این دیدار ابتدا تیم میهمان با اشتباه بازیکن منچستریونایتد به گل اول دست پیدا کرد. در ادامه اما شاگردان "سولسشایر" به بازی برگشتند و در دقایق 21 و 23 توسط "راشفورد" و "مارسیال" به گل رسیدند تا نیمه نخست با برتری شیاطین سرخ به پایان برسد.

 

در نیمه دوم هم تیم میزبان سعی در حفظ نتیجه داشت و البته موقعیت هایی را نیز برای گلزنی به دست آورد که تبدیل به گل نشدند، در لحظات پایانی مسابقه و درحالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان مسابقه بودند، تیم میهمان روی ارسال کرنر و ضربه "اوبافمی" به گل تساوی دست پیدا کرد. منچستریونایتد با این نتیجه 59 امتیازی شد و فرصت رسیدن به رده سوم جدول را از دست داد، چلسی با 60 امتیاز در رده سوم ، لسترسیتی با 59 امتیاز چهارم و منچستریونایتد با 59 امتیاز و تفاضل گل کمتر پنجم است. 

اینتر رده دوم را از لاتزیو پس گرفت

در دیدار پایانی از هفته 31 رقابت های سری آ ایتالیا، تیم اینتر میزبان تورینو بود که در نهایت با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. در این دیدار ابتدا "بلوتی" روی اشتباه دروازبان اینتر گل نخست را به ثمر رساند، نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم اما شاگردان کونته دو گل پیاپی در دقایق 49 و 51 و توسطه "اشلی یانگ"  و "دیگو گودین" به ثمر رساندند، در دقیقه 61 هم "مارتیز" گل سوم را وارد دروازه تورینو کرد تا این دیدار به سود میزبان به پایان برسد.

اینتر با کسب این پیروزی 68 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به لاتزیو به رده دوم صعود کرد، تورینو هم 34 امتیازی باقی ماندو در سری آ تیم یوونتوس با 76 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 30 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!