شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۲:۰۹
اجتماعی - کد خبر : 7230
دوشنبه، ۲۷ بهمن، ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

فعالیت هفتگی کانون انقلاب به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

هرچه زمینه شکوفایی استعدادهای بچه ها را فراهم کنیم از بیکاری کم کرده ایم لذا یکی از سیاست ها و محوری ترین آنان فعال سازی کانون های تربیتی با مشارکت پذیری دانش آموزان و فرهنگیان است

فعالیت هفتگی کانون انقلاب به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت فعالیت کانون های فرهنگی و تربیتی از ادامه فعالیت برنامه های کانون انقلاب به صورت هفتگی خبر داد.

علیرضا کاظمی در مورد این خبر اظهار داشت: کانون های فرهنگی و تربیتی مهم ترین و راهبردی ترین مرکز توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی ، هنری و اجتماعی هستند که ظرفیت های ارزشمندی در زمینه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و خودشناسی دانش آموزان دارد. باید کانون ها مرکز ظهور و بروز تمام پدیده ها و رخدادهای فرهنگی هنری باشد یک کانون باید کار تمام مدارس را انجام دهد. در همین زمینه، اتفاقات خوبی نیز در کانون ها رقم خورده و نشان دادیم کانون ها ظرفیت بالایی برای تدوین برنامه های ملی دارند.

با افزایش ظرفیت کانون ها می توان آسیب های اجتماعی را کاهش داد


وی در ادامه گفت: کانون انقلاب امسال شکل گرفت و ان شاءالله با مدیریت اداره کل فرهنگی هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی این کار ادامه پیدا می کند چراکه می توان از ظرفیت این بخش برای ارائه کارها در سطح کشور استفاده کرد چون ظرفیت خوب تربیتی را به نظام تعلیم و تربیت اضافه می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با افزایش ظرفیت کانون ها آسیب های اجتماعی را کاهش می دهیم، افزود:

هرچه زمینه شکوفایی استعدادهای بچه ها را فراهم کنیم از بیکاری کم کرده ایم لذا یکی از سیاست ها و محوری ترین آنان فعال سازی کانون های تربیتی با مشارکت پذیری دانش آموزان و فرهنگیان است ما معلمان توانمند و هنرمند داریم که باید از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

کاظمی با تاکید بر فعال سازی کانون ها با سبدهای متنوعی از فعالیت ها ، عنوان کرد:

برای ایجاد زمینه حضور دانش آموزان با ذائقه های متفاوتی رو به رو هستیم که باید برای هر یک تدبیری اندیشیده شود و سبدهای متنوعی را از فعالیت ها متناسب با ذائقه های دانش آموزان در یک ویترین جذاب تعریف کنیم. در کانون ها 22 انجمن شکل گرفته است که هر یک دارای فعالیت و محتوی مشخص هستند و کانون انقلاب با ترکیبی از سیاست گذاری ، برنامه ریزی ، تولید و تدوین شد که باید با آسیب شناسی این فرآیند را به صورت هفتگی ادامه دهیم.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!