پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۳:۵۶
اقتصاد بین الملل - کد خبر : 17524
دوشنبه، ۲۸ فروردين، ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

فصل آلت‌کوین‌ها از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است

یکی از بنیان‌گذاران صرافی BitMEX، آرتور هیز، معتقد است که افزایش اخیر قیمت اتریوم (ETH) نشان می‌دهد که فصل آلت کوین‌ها فرا رسیده است.

فصل آلت‌کوین‌ها از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، آلت سیزن (AltSeason) یا فصل آلت کوین‌ها به بازه‌ی زمانی گفته می‌شود که قیمت سایر ارزهای دیجیتال نسبت به بیت کوین، رشد چشمگیری داشته باشد.

 

 بر اساس داده‌های بازار، ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم (ETH)، آربیتروم (ARB) و دوج کوین (DOGE) روز گذشته رشد قابل‌توجهی داشتند، این در حالی است که قیمت بیت کوین در محدوده 30 هزار تا 31 هزار دلار نسبتاً ثابت بود.

 

هیز در یکی از جدیدترین توییت‌های خود، به نمودار قیمت اتریوم (ETH) اشاره کرده که در آن، افزایش قیمت این رمزارز به بالای 2100 دلار که در چند ساعت گذشته رخ داده بود، مشاهده می‌شود.

 

سایر ارزهای دیجیتال از جمله BNB و DOGE نیز روز گذشته شاهد افزایش قیمت خود بودند. قیمت توکن بومی بایننس به بیش از 330 دلار رسید و در هفت روز گذشته بیش از 6 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. دوج کوین نیز یکی دیگر از دارایی‌های رمزارزی است که حرکت صعودی چشمگیری را تجربه کرده است 

 

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند تاییدکننده نظریه هیز مبنی بر فرا رسیدن آلت سیزن باشد، کاهش تسلط بیت کوین در چند روز گذشته است. بیت کوین به عنوان اصلی‌ترین ارز مارکت با حجم بازار حدودی 600 میلیون دلار در حال حاضر 46.4 درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده است. 

 

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، مقدار تسلط بیت کوین در روزهای گذشته و قبل از به‌روزرسانی Shapella اتریوم، 47.5 درصد بود که داده‌های جدید، نشان از کاهش تسلط بیت کوین به بازار دارد. 

 

از سوی دیگر، اتریوم سهم بازار خود را از 18.4 درصد در 12 آوریل به 19.8 درصد در زمان نگارش این خبر افزایش داده است.

 

دلیل اینکه امروز توکن OKB صرافی اوکی اکسچنچ 20 درصد افزایش یافت , اعلام پشتیبانی این صرافی از شبکه SUi و فروش توکن SUI میباشد .

 

این حرکت صعودی عظیم پس از اعلام حمایت OKX از فروش توکن SUI صورت گرفت. OKX ارائه توکن SUI را از طریق پلتفرم پیشرو فروش توکن خود OKX Jumpstart به صورت قرعه کشی تخصیص توکن در تاریخ 23 آوریل آغاز خواهد کرد. 

 

کاربران برای دریافت توکن های SUI باید توکن های OKB را از 20 تا 22 آوریل نگه دارند. مشارکت استراتژیک کیف پول OKX با شبکه Sui به کاربران امکان می دهد به پروژه های اکوسیستم Sui دسترسی داشته باشند و در ایردراپ ها و ابتکارات شرکت کنند.

 

میم کوین BabyDOGE با انتشار تیزر هفته آینده در لیست 5 بورس برتر، 12 درصد افزایش یافت ، حساب رسمی توکن میم BabyDoge فهرستی از پنج صرافی برتر ارزهای دیجیتال را به نمایش گذاشته است که هفته آینده انجام می شود. 

 

این پلتفرم نامی نبرد و به مشترکین خود این فرصت را داد که حدس بزنند که چه خواهد بود. برخی از کاربران توییتر، در نظرات، پیشنهاد کردند که می تواند Kraken یا KuCoin باشد (به ترتیب پلتفرم های سوم و چهارم)

 

صرافی شماره یک کریپتو، طبق CoinMarketCap، صرافیBinance است و پس از آن Coinbase قرار دارد. سپس Kraken و KuCoin می آیند. بیت فینکس پنجمین معامله گر ارزهای دیجیتال است.

 

پیش‌ خرید SUI به جای ایردراپ؛ 

شرایط توزیع رمزارز سویی اعلام شدتوکن SUI برای خرید عمومی از طریق KuCoin، OKX و ByBit در 24 آوریل در دسترس خواهد بود.

 

شبکه سویی در بیانه‌ای با عنوان «برنامه دسترسی جامعه کاربران به توکن سویی» اعلام کرد، به جای انجام ایردراپ از طریق این برنامه به کاربران اولیه شبکه سویی این امکان را می‌دهد که رمزارز SUI را در مراحل اولیه  این شبکه به دست آورند.

 

توزیع توکن سویی میان ۳ دسته از هواردان اولیه سویی انجام می‌شود. همچنین پیش‌فروش آن از طریق صرافی‌های کوکوین و OKX و بای بیت انجام می‌شود. 

 

1-صرافی OKX 

2- مهلت ثبت نام : ۱۹آوریل تا ۲۴ آوریل

3- قیمت: ۰.۱ دلار 

 

1- صرافی Bybit

2- مهلت ثبت نام: از ۱۴ آوریل  تا ۲۴ آوریل 

3- قیمت: ۰.۰۳ دلار 

 

1- صرافی Kucoin

2.  مهلت ثبت نام: از ۱۵ آوریل تا ۲۴ آوریل

3- قیمت: ۰.۱ دلار

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!