چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۸:۰۷
اجتماعی - کد خبر : 7716
جمعه، ۱۵ اسفند، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

فروش فوق العاده محصولات میوه و تره بار از فردا آغاز می شود

گوشت گوسفند و گوساله و انواع ماهی در میادین میوه و تره بار در ایام پایانی سال به صورت گسترده عرضه می شود

فروش فوق العاده محصولات میوه و تره بار از فردا آغاز می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه طرح فروش فوق العاده در چند نوب به اجرا در می آید از آغاز نوبت نخست این طرح در روز شنبه 16 اسفند خبر داد.

سید سعید راد در این مورد اظهار داشت: در مرحله اول این طرح، انواع کالاهای فرآوری شده با 12 درصد تخفیف نسبت به قیمت مندرج برای مصرف کننده روی کالا در میادین میوه و تره بار عرضه می شود و به مدت یک ماه تا 16 فروردین ادامه خواهد داشت. همچنین انواع دستمال کاغذی و سایر محصولات سلولزی و انواع کیسه فریزر و کیسه زباله با 12 درصد تخفیف عرضه خواهد شد. برای انواع محصولات شوینده و پاک کننده که مصرف آنها در روزهای پایانی سال افزایش می یابد نیز 5 درصد تخفیف درنظر گرفته شده است.

محصولات لبنی در مرحله دوم فروش فوق العاده عرضه می شود


وی با بیان اینکه دومین مرحله این طرح از بیستم اسفند آغاز می شود و در آن بخش بیشتری از کالاهای فرآوری شده از جمله لبنیات با تخفیف عرضه می شود، تصریح کرد: در مرحله دوم این طرح انواع شیر با 10 درصد تخفیف ، کره با 5 درصد تخفیف و سایر انواع لبنیات با 7 درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این مرحله برای انواع محصولات فرآوری شده تا 25 درصد تخفیف نسبت به قیمت مندرج برای مصرف کننده بر روی کالا درنظر گرفته شده است، اظهار داشت:

انواع آجیل شرکتی بسته بندی با 13 درصد تخفیف ، انواع تن ماهی با 7 درصد ، انواع ماکارونی با 7 درصد ، انواع چای با 7 درصد ، انواع فرآورده های گوشتی با 7 درصد و انواع عسل با 25 درصد تخفیف عرضه می شود.

قیمت محصولات میادین تا 45 درصد پائین تر از میانگین سطح شهر


راد با بیان اینکه در هفته آخر اسفند و در قالب طرح نوروزی "تهران 1400" ، قیمت فرآورده های کشاورزی از جمله انواع میوه ، سبزیجات و صیفی جات در میادین میوه و تره بار به طور متوسط 30 تا 45 درصد پائین تر از میانگین قیمت سطح شهر ، نرخ گذاری و در دسترس شهروندان قرار می گیرد، گفت:

برای فروش فوق العاده سیب زرد و قرمز و پرتغال تامسون شمال و عرضه مستقیم این محصولات در جایگاه های عرضه تک محصولی نیز برنامه ویژه ای به عمل آمده است.

وی با تاکید بر اینکه انواع آجیل ، خشکبار و تنقلات ویژه ایام نوروز با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در میادین میوه و تره بار عرضه می شود، خاطرنشان کرد: گوشت گوسفند و گوساله و انواع ماهی در میادین میوه و تره بار در ایام پایانی سال به صورت گسترده عرضه می شود. ضمن اینکه توزیع انواع محصولات تنظیم بازار همچون گوشت مرغ و تخم مرغ هم با قیمت مصوب در این مرکز ادامه خواهد داشت.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!