جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۱:۱۱
دفاعی نظامی - کد خبر : 16129
پنجشنبه، ۲۶ خرداد، ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

فرمانده کل ارتش: در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی با کسی مصالحه نمی‌کنیم

همایش ملی «شکوه ایثار» (گرامیداشت یاد و خاطره امیر سرافراز محمود امان اللهی، الگوی وحدت و ایثار ) با حضور سرلشکر موسوی برگزارشد.

فرمانده کل ارتش: در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی با کسی مصالحه نمی‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنانی اظهار کرد: هر کدام از پیشکسوتان دفاع مقدس به اندازه ۴۰ سال از شهید امان اللهی حرف دارند. این شهید الفبای نظامی گری مطلوب جمهوری اسلامی ایران را به ما یاد داد.

وی افزود: امثال شهید امان اللهی در دنیا  و آخرت، رفتارها و موضع‌گیری ها برای ماحجت هستند و ما باید بر بلندای جهاد تبیین، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی،حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری را به گوش دشمنان برسانیم و ثابت کنیم که سرباز انقلاب در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب با کسی مصالحه نمی‌کند.این سیره شهید امان اللهی است.

سرلشکر موسوی ادامه داد: شهید امان اللهی آنچه را از دین یاد گرفته بود پیاده کرد و این برای ما درسی است که باید آن را یاد بگیریم.

پیش از سخنان سرلشکر موسوی، امیر سرئیپ دوم فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش اظهار کرد:شهید امان اللهی که فرزند شهید است انوار رزمندگی در راه خدا، جانبازی، آزادگی و شهادت را در سیمای خود دارد و تا آخرین لحظه حضور مادی در این دنیای خاکی سربازی را کسوت و مرامش می‌داند و از خدا می‌خواهد که سرباز باشد نه سربار.او کسی است که پس از شهادت نیز با اهدای اعضای خویش به دیگران، به جامعه حیات می‌بخشد و از سیره شهیدان تابلوی زیبایی را برای نمایش دادن عظمت انسان خلق می‌کند. این شهید بزرگوار با حضور در سنگرهای مختلف همچون ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و... همچنین ایجاد وحدت در بین نیروهای انقلاب چه شیعه و چه سنی، عامل اتحاد در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل بود.

وی افزود: همین برجستگی‌های این شهید معظم ما را بر آن داشت تا با همان وحدتی که شهدا برای همگان به ارمغان آوردند، با همکاری همه دلسوزان طریق شهادت، در سالروز ولادت شهید محمود امان اللهی به رسم ادب و احترام به مقام والای شهیدان همایش«شکوه ایثار» را در تهران فرهنگسرای اندیشه برگزار کنیم.

وی در بخش دیگر سخنانش گفت:این شهید به معنی واقعی ولایتمدار، خطرپذیر، غیرتمند، دشمن شناس، انقلابی بود و از خوشیفتگی و اشرافی گری بیزار بود

امیر فولادی اظهار کرد: پایان زندگی شهید امان اللهی آغاز زندگی دیگران بود چون چند عضو از اعضای بدنش  را به بیماران نیازمند اهدا کرد.

مرور خاطرات با شهید توسط همرزمان، پخش کلیپ‌، اجرای سرود حماسی، رونمایی از سردیس ، تمبر، کتاب و لوح فشرده شهید امان‌اللهی از برنامه‌های این مراسم بود.

در این همایش امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش، سردار سرتیپ دهقان مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) , امیر سرتیپ دادبین فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش، خانواده معظم شهید امان‌اللهی و جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد نیروهای مسلح حضور داشتند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!