جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۹:۱۸
دفاعی نظامی - کد خبر : 13182
سه شنبه، ۲۰ مهر، ۱۴۰۰ - ۸:۰۰

فرمانده هوانیروز ارتش: هوانیروز در مواقع ضرورت به‌عنوان اولین یگان وارد می شود

مأموریت اصلی هوانیروز دفاع از کشور و مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان است؛ اما با توجه به شرایط جغرافیایی کشور هوانیروز در اتفاقات و حوادث غیرمترقبه نیز در کنار سایر نیرو‌های مسلح کشور اقدام می‌کند

فرمانده هوانیروز ارتش: هوانیروز در مواقع ضرورت به‌عنوان اولین یگان وارد می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، امیر سرتیپ «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در خصوص نقش هوانیروز در مردم‌یاری و مقابله با تهدیدات، اظهار داشت: آمایش سرزمینی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی به گونه‌ای طرح‌ریزی شده است که هم مسائل دفاعی و امنیتی را پوشش می‌دهد و هم در حوزه مردم‌یاری می‌تواند سراسر کشور را تحت خدمت‌رسانی قرار دهد.

وی تصریح کرد: هوانیروز در مواقع ضرورت مانند اتفاقات و حوادث طبیعی، همواره به‌عنوان اولین یگان وارد عرصه خدمت‌رسانی به مردم شریف کشورمان می‌شود.

فرمانده هوانیروز ارتش در ادامه افزود: مأموریت اصلی هوانیروز دفاع از کشور و مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان است؛ اما با توجه به شرایط جغرافیایی کشور هوانیروز در اتفاقات و حوادث غیرمترقبه نیز در کنار سایر نیرو‌های مسلح کشور اقدام می‌کند؛ چراکه اگر وارد عرصه نشویم، به مردم عزیز کشورمان آسیب‌های بیشتری وارد خواهد شد.

امیر قربانی با بیان اینکه هوانیروز یک یگان عملیاتی و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: در انتخابات اخیر ریاست جمهوری ۴۰ فروند بالگرد هوانیروز پای کار بودند و در حوزه برگزاری انتخابات به‌ویژه در مناطق سخت‌گذر نقش‌آفرینی کردند.

وی همچنین با بیان اینکه هوانیروز در سال گذشته نزدیک به هزار نفر از هموطنان را با جابه‌جایی سریع از مرگ حتمی نجات داد، افزود: یگان هواپیمایی نزاجا هم‌اکنون ۳۰ استان را در حوزه اورژانس هوایی تحت پوشش دارد و این موارد نشان می‌دهد که هوانیروز تنها به نیرو‌های مسلح تعلق ندارد و در واقع در خدمت کشور است.

فرمانده هوانیروز تصریح کرد: امروز هوانیروز در زمینه‌های مختلف آموزشی، لجستیک و عملیاتی با نیرو‌های ارتش در حوز‌ه‌های مأموریتی و سرزمینی مختلف هم‌افزایی مطلوبی را برقرار کرده است و همچنین در حوزه برون‌سازمانی نیز با هوانیروز سپاه پاسداران و سایر قرارگاه‌ها ضمن اجرای عملیات‌های مشترک در حوزه‌های مختلف آموزشی، لجستیک و ساخت و تولید قطعات صنعتی، همکاری و تعامل دارد.

امیر قربانی در ادامه خاطرنشان کرد: در شمال غرب، جنوب شرق، غرب و هر جایی که احساس کنیم سامانه دفاعی و امنیتی ما احتیاج به پوشش دارد، ورود می‌کنیم و الحمدلله تاکنون نیز اثربخشی و برد عملیاتی مطلوبی را در حوزه‌های مأموریتی داشته‌ایم؛ ما این را مشاهده کرده‌ایم که هر جایی که در کنار برادران عزیزمان اعم از سپاه و ارتش قرار گرفتیم و همکاری، تعامل و هم‌افزایی لازم را در اجرای مأموریت ایجاد کردیم، روند کار ما در اجرای عملیات، بهتر و مؤثرتر از قبل پیش رفته است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!