جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۸:۳۶
ورزشی - کد خبر : 4507
جمعه، ۳۰ خرداد، ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

فدراسیون فوتبال مبلغ پاداش قهرمانی بانوان در آسیا را از وزارت ورزش گرفته اما به آنها نمی دهد!

می توان این پول را هم جزو ابهامات مالی فدراسیون 5 ستاره دانست

فدراسیون فوتبال مبلغ پاداش قهرمانی بانوان در آسیا را از وزارت ورزش گرفته اما به آنها نمی دهد!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در تاریخ 22 اردیبهشت 97 برای دومین بار قهرمان آسیا شد. در همین راستا فدراسیون فوتبال وعده پرداخت پاداش 22 میلیونی را به هریک از اعضای این تیم داد، پاداشی که با گذشت 2 سال از قهرمانی بانوان بی ادعای کشورمان هنوز به آنها پرداخت نشده است.
 
فدراسیون 5 ستاره درحالی بارها از پرداخت این پاداش سر باز زده و علت آن را مشکلات مالی عنوان کرده است، پوشیده نیست که فدراسیون فوتبال با مشکلات زیادی مواجه است، اما آبا فقط برای پرداخت پاداش بانوان که افتخار آفریدند مشکل مالی وجود دارد؟فدراسیون چگونه از پرداخت پاداشی ماچیز به بانوان طفره می رود، اما در این مدت هزینه های شگفت انگیزی کرده که پاسخ شفاف و روشنی هم برای آن ندارد.
 
وزارت ورزش بودجه پرداخت پاداش را داده است
ماجرا وقتی جالب می شود که فدراسیون فوتبال درحالی پاداش قهرمانی بانوان در آسیا را پرداخت نمی کند که بودجه پرداخت این پاداش را هم از وزارت ورزش دریافت کرده است. ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در 8 خرداد ماه 97، درست 17 روز پس از قهرمانی فوتسال بانوان گفته بود: باوجود اینکه این قهرمانی در سال 97 اتفاق افتاد، ولی با تاکید رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان، پاداش این قهرمانان هم به همراه دیگران برای تجلیل از کار بزرگی که صورت گرفت پرداخت شد و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته است. 
 
فدراسیون در این تاریخ درگیر جام جهانی 2018 روسیه و آمادگی شاگردان کارلوس کیروش بود، باگر بپذیریم که رئیس، دبیرکل، خزانه دار و هر فرد دیگری که مسئولیتی در این زمینه داشتند درگیر جام جهانی بودند، اما آیا پس از بازگشت تیم ملی از روسیه، نباید پاداش بانوان پرداخت می شد، آنهم در حالی که فدراسیون بودجه آن را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده و مشخص نیست این پول چه شده است. می توان این پول را هم جزو ابهامات مالی فدراسیون 5 ستاره دانست، جایی که تناقضات صحبت های خزانه دار فدراسیون فوتبال و مهدی تاج درباره پاداش جام جهانی ابهامات را تائید می کند.
 
جالب اینجاست، لیلا صوفی زاده، نائب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال هم که باید پیگیر این مسئله باشد، پس از دوسال از این مشارکت گرده و وظیفه پیگیری آن را بر عهده رئیس فدراسیون و کمیته مالی دانسته بود، اما آیا بهتر نبود او خودش پیگیری مصرانه ای داشته باشد تا حق قهرمانان ضایع نشود؟صوفی زاده پس از دوسال گفته بود: کمیته مالی فدراسیون پس از مدت ها پیگیری کمیته بانوان پاداش تیم ملی را در اولویت پرداخت قرار داده و اظهار کرده است اگر وزارت ورزش در سال های گذشته اعتبار فدراسیون را پرداخت می کرد، این پاداش و پاداش سایر تیم های ملی هم پرداخت می شد.
 
نائب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال چگونه چنین ادعایی را از سوی کمیته مالی مطرح می کند، درحالی که وزارت ورزش همان زمان اعلام کرده پاداش بانوان به حساب فدراسیون واریز شده است؟. آیا او نباید به عنوان نائب رئیس فدراسیون و رئیس کمیته بانوان در جریان این مسائل باشد؟، اگر این ادعای کمیته حقوقی درست باشد، یعنی یا این پول توسط وزارت ورزش واریز نشده و فدراسیون هم در آن زمان به ادعای فرامرزیان واکنش نشان نداده، یا این پول صرف کار دیگری شده است.
 
باوجود مشکلات مالی، مترجم کیروش 19 هزار یورو پاداش گرفت
چطور می شود که مترجم سرمربی سابق تیم ملی 19 هزار یورو معادل 380 میلیون تومان که تقریبا معادل مجموع پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا است را به عنوان پاداش دریافت می کند اما برای افتخار آفرینان این سرزمین مشکلات مالی وجود دارد؟. نکته دیگر اینجاست که درصورت پرداخت مبلغ پاداش در دوسال قبل ، هریک از بانوان تیم ملی می توانستند یک خودروی ملی خریداری کنند اما درحال حاضر این امکان با جمع پاداش های 4 نفر از آنان میسر خواهد شد.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!