پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۹:۱۴
مجلس - کد خبر : 13455
دوشنبه، ۰۳ آبان، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

فدراسیون فوتبال درباره همکاری با شرکت وابسته به رژیم صهیونیستی پاسخ دهد

به هیچ عنوان اعمال فشارهای سیاسی ورزشی را به کشورمان برنمی تابیم و همانطور که بارها گفته ایم بر اساس آنچه که در اساسنامه فیفا آمده است احترام به قانون اساسی کشورها و حفظ استقلال کشورها مورد انتظار است و بر آن تاکید داریم

فدراسیون فوتبال درباره همکاری با شرکت وابسته به رژیم صهیونیستی پاسخ دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، رئیس کمیسیون تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به قرارداد فدارسیون فوتبال با یک شرکت وابسته به رژیم صهیونیستی از حراست وزارت ورزش خواست تا به این مسئله ورود کند.

احمد راستينه با اشاره به احتمال خرید دستگاه VAR فدراسیون فوتبال از یک شرکت وابسته به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: از وزارت ورزش و جوانان می خواهم دیپلماسی ورزشی را در فعالیت های خود تقویت کند و بداند که حفظ استقلال و هویت ما در همه مقاطع را از همه دستگاه ها انتظار داریم.

وزارت ورزش و جوانان مسئولیت هدایت و راهبری قشر زیادی از جامعه را برعهده دارد و ضرورت دارد برای حفظ هویت و استقلال و هر آنچه که قانون اساسی تکلیف کرده برای حمایت از تولیدات داخلی و برنامه ریزی لازم برای اعمال حاکمیت به ویژه در حوزه ورزش و عدم پذیرش سلطه سیاست های فیفا که با فشار لابی های آیپک و رژیم صهیونیستی بر کشورهای دیگر وارد می کند را در نظر گرفته و به همین دلیل از وزارت ورزش می خواهیم دیپلماسی ورزشی خود را فعال کرده و خود را از زیر بار فشارهای مختلف نجات دهد.

راستیه در ادامه گفت: حراست وزارت ورزش و جوانان مکلف است نسبت به راهبری و هدایت همه زیر مجموعه های خود و به ویژه فدراسیون ها و على الخصوص فدراسيون فوتبال نظارت جدی و میدانی داشته باشد و از خطاهای عجیب و غریبی که در ورزش کشورمان رخ می دهد جلوگیری کند.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: وزیر ورزش و جوانان باید در باره خرید دستگاه VAR از یک شرکت هنگ کنگی وابسته به رژیم صهیونیستی توضیحاتی را به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه کند در غیر این صورت مجلس به وظیفه نظارتی خود عمل خواهد کرد.

ضمن اینکه به هیچ عنوان اعمال فشارهای سیاسی ورزشی را به کشورمان برنمی تابیم و همانطور که بارها گفته ایم بر اساس آنچه که در اساسنامه فیفا آمده است احترام به قانون اساسی کشورها و حفظ استقلال کشورها مورد انتظار است و بر آن تاکید داریم.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!