جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۳:۰۰
اقتصاد بین الملل - کد خبر : 17406
سه شنبه، ۲۳ اسفند، ۱۴۰۱ - ۷:۰۰

عملکرد نهنگ های اتریوم

جزییات ذخایر بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم منتشر شد! جایگاه شیبا کجاست؟

عملکرد نهنگ های اتریوم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، به گزارش پلتفرم ردیابی WhaleStats، شیبا اینو (SHIB) جایگاه خود را به عنوان برترین آلت کوین هولدشده توسط ۵۰۰ نهنگ بزرگ در شبکه اتریوم (ETH) تثبیت کرده است.

 طبق گزارش‌ها، بیش از ۶۰۶٫۳ میلیون دلار شیبا که نشان‌دهنده حدود ۵۴ تریلیون توکن SHIB با قیمت‌های فعلی (در زمان نگارش خبر) است، در کیف پول این گروه از سرمایه‌گذاران قرار دارد.

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط WhaleStats، ذخایر شیبای نهنگ‌های اتریوم با اختلاف زیادی از سایر آلت کوین‌ها بیشتر است.

 برای مثال، ذخیره پالیگان (MATIC) این نهنگ‌ها که دومین آلت کوین برتر هولدشده توسط آنها محسوب می‌شود، در حال حاضر نزدیک به ۱۶۶٫۸ میلیون دلار ارزش دارد.

ارزش دارایی‌های رمزارزی هولدشده توسط ۵۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم به شرح زیر است: ۶۰۶٫۳ میلیون دلار شیبا، ۱۶۶٫۸ میلیون دلار پالیگان، ۱۵۵٫۹ میلیون دلار توکن BEST، مقدار ۱۴۶٫۴ میلیون دلار چین لینک، ۱۳۱٫۷ میلیون دلار CHSB، مقدار ۹۵٫۱ میلیون دلار یونی سواپ، ۷۰٫۱ میلیون دلار UNI و ۶۸٫۸ میلیون دلار دیسنترالند.

در چند ماه اخیر، بسیاری از نهنگ‌های اتریوم به‌ سرعت در حال انباشت شیبا بوده‌اند؛ چون تیم توسعه‌دهنده این میم کوین محبوب برای راه‌اندازی بلاکچین لایه دوم خود، یعنی شیباریوم (Shibarium) آماده می‌شود. هدف از راه‌اندازی شیباریوم، افزایش مقیاس‌پذیری و کارآمدتر کردن شبکه اعلام شده است.

اواخر سال گذشته، کیف پولی که هنوز شناسایی نشده، به سرعت شروع به جمع‌آوری شیبا کرد و اکنون بزرگ‌ترین آدرس ناشناخته دارای SHIB است. همچنین، هفته گذشته، پلتفرم ردیابی Etherscan از دریافت بیش از ۱۱۸٫۰۵ میلیارد توکن شیبا توسط یک نهنگ بزرگ تنها در یک روز، خبر داده بود.

 

بوترین، بنیانگذار اتریوم حجم بالای ارز دیجیتال خود را فروخت

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، تمام آلتکوین های کمتر شناخته شده را در مجموعه خود فروخته است.

 ویتالیک بوترین اکثر دارایی‌های کریپتو که حجم بالای هم نداشتند و در کیف پول شخصی خود نگهداری می‌کرد را فروخت.  این آلتکوین های متعلق به بوترین معمولا دارایی هایی بودند که به صورت رایگان به حساب بنیانگذار اتریوم ارسال می شدند.  طبق داده‌ها ارز های فروخته شده به شرح زیر است:

۵۰ میلیارد ارز MOPS

۱۰ میلیاردCULT

۵۰۰تریلیون SHIK

۳.۴ میلیون BITE

 

 پس از این تراکنش ها، 214 اتریوم را به ارزش 337000 دلار را به کیف پول EthDev منتقل کرد.

 واکنش های متفاوتی به فروش انبوه توکن ویتالیک بوترین وجود داشت.  در نظراتی که در توییتر منتشر شد، عنوان شد که این فروش‌ها بر کسانی که در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کردند تأثیر منفی گذاشته است و مورد انتقاد قرار گرفت.   به عنوان مثال، قیمت ارز دیجیتال SHIK پس از فروش ویتالیک تقریباً بی ارزش شد.

 

تیم شیبا اینو: شیباریوم بزودی لانچ می‌شود

 تیم شیبا در توییتر شیباریوم اعلام کرد که نسخه بتا این بلاکچین لایه دومی این هفته منتشر میشه. دسترسی به این پلتفرم رایگان بوده و عملکردی شبیه به پروژه پالیگان دارد.

 شیباریوم به توسعه دهندگان اجازه میده که برنامه‌های سریع؛ ارزان و مقیاس پذیر ایجاد کنند و اکوسیستم جدیدی از توکن‌های مختلف ایجاد می‌کنند که از توکن BONE$ برای پرداخت گس فی استفاده می‌شود.

 

مدیر سابق گلدمن ساکس: اتریوم سریع‌ترین رشد اقتصادی را دارد

رائول پال، مدیرعامل Real Vision، چارچوب جدیدی برای درک اکوسیستم ارزهای دیجیتال ارائه کرده است و آن را به عنوان مجموعه‌ای از شبکه‌ها می‌بیند که ارزش درونی و بیرونی تولید می‌کنند. رائول پال در پست بلاگ خود نوشت که به بیت‌کوین و اتریوم باید به‌عنوان یک اقتصاد نگاه کرد و نگاه کردن به آن‌ها به‌عنوان یک دارایی اشتباه است. او ادامه داد که هرکدام از این دو دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند.

پال اقتصاد بیت‌کوین را با کلیسای کاتولیک مقایسه می‌کند، که به شدت از یکپارچگی پروتکل خود محافظت می‌کند و در برابر نوآوری مقاوم است. از سوی دیگر، اقتصاد اتریوم بیشتر شبیه اقتصاد ایالات‌متحده است، با یک بانک مرکزی که به سیاست پولی مشخصی پایبند بوده که برای اطمینان از حفظ ارزش آن طراحی شده است.

در پایان مدیرعامل Real Vision، اتریوم را پول اینترنت دانست و اعلام داشت که این ارز دیجیتال سریع‌ترین رشد اقتصادی جهان را دارد .

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!