جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۰:۳۴
ورزشی - کد خبر : 6635
يكشنبه، ۰۵ بهمن، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

علیرضا جهانبخش از برایتون جدا می شود ؛ بازگشت به لیگ هلند

جهانبخش گفت که در تابستان گذشته پیشنهادات خوبی داشت اما از طرف مسئولان باشگاه براستون به او قول داده شد تا شانس بیشتری پیدا خواهد کرد.

علیرضا جهانبخش از برایتون جدا می شود ؛ بازگشت به لیگ هلند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، علیرضا جهانبخش در سال 2018 با شکستن رکورد نقل و انتقالاتی برایتون به این تیم پیوست. اما در این مدت چندان فرصت بازی پیدا نکرد و مصدومیت های گاه و بی گاه هم مانع از حضور ستاره ایرانی در ترکیب برایتون شد.

جهانبخش که در تابستان هم از تیم های هلندی پیشنهاد دریافت کرده بود، همچنان در برایتون ماند تا شاید فرصت بیشتری برای اثبات خود پیدا کند. در همین زمینه یک رسانه وابسته به باشگاه برایتون گزارش داد که به احتمال زیاد ستاره ایرانی این تیم در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی باشگاه را ترک خواهد کرد. این سایت در گزارش خود آورده است:

ستاره 17 میلیون پوندی و ناامید برایتون در آستانه جدایی در ماه ژانویه و رفتن به مسیر متی رایان و برناردو می باشد. جهانبخش ممکن است بعد از جدایی برناردو و پیوستنش به ردبول و متی رایان با انتقال غیر منتظره به آرسنال بازیکن برجسته دیگری باشد که برایتون را ترک می کند.

او در این فصل 15 بازی در تمام رقابت ها انجام داده و آخرین بار برای برایتون در نیوپورت در جام حذفی به میدان رفته است، جایی که او مصدومیت جزئی دیگری را تجربه کرد. به رایان و برناردو اجازه داده شد که در این پنجره به صورت قرضی بروند و همه نشانه ها حاکی از آن است که جهانبخش نفر بعدی خواهد بود و احتمال بازگشت به هلند بسیار زیاد است.

در بخشی از این گزارش به نارضایتی جهانبخش از شرایطش در برایتون پرداخته شده است، جهانبخش گفت که در تابستان گذشته پیشنهادات خوبی داشت اما از طرف مسئولان باشگاه براستون به او قول داده شد تا شانس بیشتری پیدا خواهد کرد. جهانبخش در مسابقات جام کارابائو خوب شروع کرد و در مقابل پورتسموث و پرستون گلزنی کرد، اما مصدومیت ها بار دیگر مانع از پیشرفت او شد.

علاوه بر این بازیکنانی چون جاکوب مودر ، پرسی تائو و مایکل کربوینک که به صورت قرضی از برایتون در تیم های دیگر حاضر بودند فراخوانده شدند. به خصوص ورود تائو مهاجم آفریقایی به طور خاص می تواند زمینه ساز خروج جهانبخش باشد، باتوجه به اینکه تائو در آفریقای جنوبی از محبوبیت خاصی برخوردار است و برایتون می تواند توجه مردم این کشور را جلب کند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!