پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۶:۰۶
سیاست - کد خبر : 9461
شنبه، ۲۵ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

علت لغو سفر ظریف به وین ؛ اهتزاز پرچم رژیم صهیونیستی

مشاهده پرچم رژیم صهیونیستی که در همین چند روز ده ها غیرنظامی از جمله کودکان بسیاری را وحشیانه کشتار نموده است، بر فراز ساختمان های دولتی در وین، بهت آور و دردناک است

علت لغو سفر ظریف به وین ؛ اهتزاز پرچم رژیم صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر اینکه وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه تور اروپایی خود سفر به وین را کنسل کرده است، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه در این مورد اظهار داشت: آقای ظریف ، سفر در این شرایط را به مصلحت ندانست و لذا ترتیبات سفر نهایی نشد.

امروز منابع اتریشی به نقل از وزارت امور خارجه این کشور مدعی شدند که محمدجواد ظریف به خاطر برافراشته بودن پرچم رژیم صهیونیستی روی بناهای مقر نخست وزیری و وزارت امور خارجه اتریش ، سفر خود به وین را لغو کرده است. یک خبرنگار اتریشی درباره برنامه سفر وزیر امور خارجه ایران به اتریش در صفحه خود نوشت:

جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در اقدامی در لحظه آخر سفر خود به اتریش را به خاطر وجود پرچم های اسرائیل بر فراز مقر نخست وزیری و وزارت خارجه در وین لغو کرد.

وی افزود: وزارت امور خارجه اتریش در این مورد گفته که لغو این سفر در روابط خوب دیرینه ما و کانال های باز ارتباطی با ایران تغییری ایجاد نخواهد کرد. اما ما اظهار همبستگی مان با اسرائیل را مبتنی بر سفر مقامات دیگر کشورها نخواهیم دانست.

در همین راستا سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رئیس هیئت ایرانی مذاکره کننده در وین، شب گذشته با انتقاد از این اقدام اتریش در برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی بر سر ساختمان های دولتی خود نوشته بود:

وین مقر آژانس بین المللی انرژی اتمی و دفتر سازمان ملل متحد می باشد و اتریش تاکنون میزبان خوبی برای مذاکرات بوده است. مشاهده پرچم رژیم صهیونیستی که در همین چند روز ده ها غیرنظامی از جمله کودکان بسیاری را وحشیانه کشتار نموده است، بر فراز ساختمان های دولتی در وین، بهت آور و دردناک است ما در کنار فلسطین ایستاده ایم.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!