جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۳:۰۹
شهری - کد خبر : 15285
يكشنبه، ۰۳ بهمن، ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

عضو شورای شهر منتقد ناهنجاری‌های ترافیکی موتورسواران شد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نسبت به ناهنجاری‌های ترافیکی و انضباطی موتورسیکلت‌ها در محدوده مرکزی شهر انتقاد کرد.

عضو شورای شهر منتقد ناهنجاری‌های ترافیکی موتورسواران شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از مهر، سید جعفر تشکری هاشمی، پس از استماع گزارش رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که امروز برگزار شد، از وضعیت موتورسیکلت‌ها در شهر تهران انتقاد کرد و گفت: سال هاست که در خصوص ساماندهی موتورسیکلت‌ها بهبودی حاصل نشده و متأسفانه هیچ‌گاه شاهد توقف رشد بی‌انضباطی ترافیکی موتورسیکلت‌ها نبوده‌ایم.

وی بیش از ٣٠ درصد حوادث رانندگی را متعلق به موتورسیکلت‌ها دانست و ادامه داد: ٥٠ درصد کشته‌شدگان حوادث رانندگی، راکبان موتورسیکلت هستند و بدترین ناهنجاری‌های رفتاری و ترافیکی، اعم از حرکت خلاف جهت، عبور از چراغ قرمز، حمل بارهای غیر مجاز و انواع بزهکاری و سرقت را از سوی موتورسیکلت‌ها شاهد هستیم که پذیرای نظم و قانون نیستند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از وضعیت نگران‌کننده موتورسیکلت‌ها در محدوده مرکزی شهر و حمل بارهای سنگین به وسیله موتورسیکلت‌ها انتقاد کرد و نسبت به تردد شبانه کامیون‌ها و سرعت غیر مجاز آن‌ها در بزرگراه‌های پایتخت نیز هشدار داد.

وی تصریح کرد: سرعت غیرمجاز با رانندگان غیرمجاز و رفتارهای پر خطر کامیون‌ها در ساعات پایانی شب امنیت شهروندان را به خطر انداخته است.

تشکری هاشمی همچنین به افزایش تردد خودروها و موتورسیکلت‌های فرسوده اشاره کرد و گفت: در دوره‌ای قرار بود از دوربین‌های پردازش تصویری برای کنترل معاینه فنی استفاده شود و خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه شوند اما اکنون شاهد تردد خودروهای سال‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی و حتی حمل بار از سوی این خودروها در سطح شهر هستیم که خواهشمندم در این خصوص نیز رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به وضعیت نامناسب تخلیه بار و بارگیری در طول روز و به تبع آن افزایش تراکم ترافیک در معابر شهری و هجوم خودروهای غیر بومی به پایتخت جهت مسافربری اشاره کرد.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!