شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۴:۵۳
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 16268
جمعه، ۱۷ تير، ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

عزیزی: نامردی است که نگذاریم اسکوچیچ به جام جهانی برود

ستاره سال‌های گذشته فوتبال ایران با بیان اینکه تغییر دراگان اسکوچیچ اوج بی‌معرفتی است گفت: بروید کی‌روش را بیاورید تا دوباره به هه زور بگوید و فوتبال ایران را مستعمره خود کند.

عزیزی: نامردی است که نگذاریم اسکوچیچ به جام جهانی برود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، خداداد عزیزی امروز جمعه در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره تغییر یا تثبیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: اوج نامردی و بی‌معرفتی است وقتی یک مربی که بهترین نتایج را برای صعود به جام‌جهانی کسب کرده را پیش از آغاز این رویداد کنار بگذاریم. البته ما فوتبال عجیب و غریبی داریم و اتفاقات خاصی در آن می‌افتد. انگار دوست داریم که عده‌ای مثل کی‌روش به ما زور بگویند و مقابل افرادی مثل اسکوچیچ که حرفی از پول نمی‌زنند، دور برمی داریم. نباید هر روز به روحیه اسکوچیچ حمله کنیم و پیشنهاد جدیدی را برای جایگزینی بر سر زبان‌ها بیاوریم.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش از یاد برده اند که کی‌روش چه بلایی بر سر ما آورد؟ ما نباید بگذاریم شخصی ما را مسخره کند و به منافع خودش برسد. مثلا قبل از جام‌جهانی ۲۰۱۸، تیم ملی ما برای اردو به روسیه رفت و سه میلیون دلار هزینه کرد. اگر برای تمام وعده‌ها به جای غذا اسکناس ۱۰۰ دلاری هم می‌خوردند، باز هم هزینه‌ها انقدر بالا نمی‌رفت. 

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران درخصوص مسائل فنی در این تیم بیان کرد: اصلا مسائل فنی مطرح نیست و تنها حواشی است که با آن درگیریم. زمانی مستعمره کی‌روش بودیم و قرارداد ترکمنچای با او بستیم اما نتایج با قبل و بعد از او فرقی نمی‌کند و در همه زمان‌ها از رقابت‌ها حذف شدیم. اگر بهترین مربی دنیا را هم بیاورند، بدون بازی‌های تدارکاتی مناسب نمی‌توانیم هیچ نتیجه ای بگیریم و با این شرایط اصلا فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی تیم باشد. به نظرم اینکه مدام درحال شنیدن پیشنهادات جدید برای مربی تیم ملی هستیم، بازی دلالان است و بسیار تعجب می‌کنم اگر میرشاد ماجدی هم در این بازی قرار بگیرد.

وی افزود: تیم‌های قدرتمند جهان یا با ما بازی نمی‌کنند یا طلب هزینه سنگین  دارند. مگر در جام‌جهانی‌های گذشته با چه تیم‌های بازی کردیم که حالا توقع کار خاصی داریم؟ 

مربی فوتبال کشورمان با اشاره به مخالفت‌های احتمالی بازیکنان با اسکوچیچ گفت: اگر بازیکنانی مخالف او هستند، اصلا مهم نیست. اسکوچیچ نفر اول فنی ماست و هر فردی موافق او نیست می‌تواند برود. ما که نمی‌خواهیم قهرمان جام‌جهانی شویم که اینطور نگرانیم و مسائل را اینگونه مطرح می‌کنیم.

وی با اشاره به فقدان میرشاد ماجدی در ایران، در مورد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اگر دلالان به دنبال بازگشت کی‌روش هستند، باید آماده شویم که دوباره تا کمر جلوی او خم بشویم. هیئت رئیسه‌ای داریم که بین خودشان هم جنگ است و حتی از فقدان میرشاد ماجدی اظهار بی‌خبری می‌کنند. اگر آن‌ها هم از زمان و مکان ماجدی بی اطلاع هستند، دیگر چه کسی از این موارد اطلاع دارد؟

ماجدی در پایان خاطر نشان کرد: دلال‌ها به جان فوتبال کشور ما افتادند در لیگ به هر روش دلخواهی، هرچقدر که می خواهند قیمت بازیکنان را بالا می‌برند. زمانی باید برای یک بازیکن ۲۰ میلیارد خرج کنیم که یک نفره بتواند ۱۵ بازی را برای ما دربیاورد. مقصر بالا رفتن قیمت قراردادها اول دلالان و بعد مدیران باشگاه‌های دولتی هستند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!