شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۵:۳۳
فرهنگ و هنر - کد خبر : 3086
سه شنبه، ۱۲ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

عدم چاپ و نشر نشریات کاغذی تا پایان دوران فاصله گذاری

بنابر اعلام کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مقابله با کرونا، نسخه کاغذی نشریات تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نخواهد شد.

عدم چاپ و نشر نشریات کاغذی تا پایان دوران فاصله گذاری

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، در پی شیوع کووید19 بسیاری از فعالیت‌هایی که مستلزم حضور جمعیت بود، فعالیت خود را به حالت تعلیق درآوردند تا موجب شکست زنجیره انتقال این ویروس که تاکنون راه درمانی برای آن شناخته نشده، گردد.

گفتنی است بسیاری از شاغل تعطیل شده یا با حداقل نیرو مشغول به ازاده خدمات هستند. در همین راستا ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد نشریات کاغذی و شرایط فعالیت آن‌ها در دوران بحران کرونا اطلاعیه‌ای صادر کرد. 

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شیوع کرونا درکشور و توصیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی برفاصله‌گذاری اجتماعی، موضوع انتشار نشریات کاغذی به‌منظور بررسی و تصمیم‌گیری در دستور کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قرارگرفت.

براساس مصوبه کمیته اطلاع رسانی و نظر به اینکه انتشار مطبوعات و نشریات کاغذی مستلزم فعالیت مجموعه‌ای از افراد از خبرنگاران تا فعالان صنعت چاپ و توزیع خواهد بود و این روند ممکن است به‌صورت بالقوه به شیوع بیشتر بیماری منجر شود لذا در راستای عمل به الزامات طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی مصوب ستاد ملی مقابله با  کرونا، نسخه کاغذی نشریات  تا پایان این طرح چاپ نخواهد شد.

بر این اساس مقرر است رسانه‌های مکتوب برای تقویت جریان اطلاع رسانی و کارکرد آموزشی مقابله با کرونا همانند هفته‌های اخیر، تمام ظرفیت خود را درفضای برخط و شبکه‌های اجتماعی بکار گیرند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا مجددا با یادآوری تلاش‌های مستمر، 24 ساعته و مجدانه تمامی رسانه‌های کشور که طی هفته‌های اخیر در امر اطلاع رسانی و آموزش مردم در نحوه پیشگیری و مقابله با کرونا خوش درخشیدند و نقش مهمی را در ایجاد بستر ارتباطی موثر بین تمامی دستگاه‌های فعال درستاد ملی مقابله کرونا با مردم برای هم افزایی، همکاری و مشارکت ملی ایفا نمودند تقدیر و تشکر به‌عمل می‌آورد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!