جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۳:۵۳
مجلس - کد خبر : 10892
دوشنبه، ۲۱ تير، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

عدم اجرای طرح جوانی جمعیت مجازات‌های سنگین در پی دارد

رئیس کمیسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی طرح جوانی جمعیت را طرحی امید بخش برشمرد و گفت: این طرح ضمانت اجرایی سنگینی دارد برای عدم اجرای آن مجازات های سنگین پیش بینی شده است.

عدم اجرای طرح جوانی جمعیت مجازات‌های سنگین در پی دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از خبرگزاری فارس، امیرحسین بانکی پور، و از طراحان طرح جوانی جمعیت درمورد طرح جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی با برنامه «نوای جوانی» موانع اقتصادی و معیشتی و بحث ادامه تحصیلات، مسائل فرهنگی، بحث ازدواج، مسکن و سقط جنین را از عوامل کاهش جمعیت برشمرد.
 
رئیس کمیسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع توسعه خوابگاه های متاهلی افزود: در زمینه مشکل مسکن تلاش می کنیم تا دانشجویان متاهل به راحتی بتوانند از خوابگاه های متاهلی برخوردار شوند.
 
وی در ادامه یادآور شد: وزارت مسکن در طرح جوانی جمعیت برای خانواده هایی که دارای فرزند سوم و بیشتر هستند در شهرهای کوچک زمین هایی با متراژ حدود 200 متر در نظر گرفته است.
 
بانکی پور افزود: واحدهای مسکونی مرتبط با الگوهای مسکن شهر در کلان شهرهای بالای500 هزار نفر جمعیت در شهرهای اطراف یا زادگاه پدر و مادر در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه در بسیاری از شهرها زمین موجود است، اظهار داشت: در طرح جهش مسکن مجلس در مورد زمین، تسهیلاتی را فراهم کرده و سالیانه 200. هزار نفر دارای فرزند سوم می شوند که می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
 
رئیس کمیسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای عدم اجرای طرح جوانی جمعیت مجازات های سنگین پیش بینی شده است گفت: این طرح در بحث بهداشت و درمان نود درصد از هزینه درمان زوج های نابارور را تقبل کرده و برای هزینه های بارداری نیز با بیمه ها هماهنگی های لازم را انجام می دهد.
 
وی تاکید کرد: در طرح جوانی جمعیت یارانه  سه دهک پایین جامعه که دارای سه فرزند و بیشتر هستند سه برابر خواهد شد.
 
بانکی پور طرح جوانی جمعیت را طرحی امید بخش با ضمانت اجرایی سنگین برشمرد و بیان کرد: با تشکیل ستاد ملی در دولت بر اجرای طرح جوانی جمعیت  نظارت خواهد شد. 
 
وی یادآور شد: در حال حاضر اشکالات مطرح شده توسط شورای نگهبان را برطرف کرده ایم و با شروع دولت جدید این طرح اجرایی خواهد شد.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!