سه شنبه، 28 فروردين، 1403 | Tuesday 16th of April 2024
۰۹:۰۸
مجلس - کد خبر : 14894
دوشنبه، ۱۳ دي، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

عباس زاده : تیم مذاکره کننده تحت تاثیر جوسازی ها قرار نمی گیرد

باید اذعان کرد رویکرد غربی ها تغییر کرده؛ زیرا آنها اوایل مقاومت می کردند اما اکنون پذیرفته اند ایران در روند گفتگوها جدی است.

عباس زاده : تیم مذاکره کننده تحت تاثیر جوسازی ها قرار نمی گیرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کشورهای اروپایی نباید نسبت به روند مذاکرات برجامی فضاسازی منفی کنند ، این فشار ها را در مذاکرات طبیعی دانست.

محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به آخرین وضعیت مذاکرات برجامی ایران و ظرف های غربی در وین، اظهار داشت: مذاکراتی که در جریان است وارد بحث محتوای پیشنهادات شده است و بر موضوعاتی که هر دو طرف ارائه کرده اند کار می شود.

عباس زاده با بیان اینکه در دور قبلی مذاکرات پیشنهادات ارائه شده از سوی ایران درباره دستور جلسات از سوی غربی ها پذیرفته شده بود، گفت: در مذاکراتی که در وین در حال جریان است بر روی این موضوع کار می شود که مشخص شود کدام طرف در چه زمانی باید چه اقدامی را انجام دهد به تعبیر دیپلماتیک داخل پرانتزها در مذاکرات در حال پر شدن است.

وی درباره تهدیدات و ضرب الاجل های که طرف های غربی برای رسیدن به توافق برای ایران تعیین می کنند، افزود: این فشارها در هر مذاکراتی طبیعی است چون صحنه بخشی از مذاکرات بیرون از اتاق نشست ها شکل می گیرد و اروپایی ها می خواهند فشار را بر ایران بیشتر کنند تا داخل اتاق مذاکره امتیاز بگیرند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پس از جلد دور مذاکره شیوه های نخ نمای طرف های غربی برای گرفتن امتیاز را به خوبی یاد گرفته ایم، عنوان داشت: قطعا تیم مذاکره کننده کشورمان تحت تاثیر جوسازی های طرف اروپایی قرار نخواهد گرفت و در چارچوب های که تعیین شده مذاکرات را پیش خواهد برد.

عباس زاده با تاکید بر اینکه کشورهای اروپایی نباید نسبت به روند مذاکرات برجامی فضاسازی منفی کنند، گفت: البته باید اذعان کرد رویکرد غربی ها تغییر کرده زیرا آنها اوایل مقاومت می کردند اما اکنون پذیرفته اند ایران در روند گفتگوها جدی است.

وی با بیان اینکه تکلیف مباحث هسته ای در برجام مشخص شده و این موضوع دیگر قابل بحث نیست، گفت: اروپایی ها باید تکلیف تحریم ها را مشخص کنند تا ایران هم بتواند نسبت به راستی آزمایی لغو تحریم ها اقدام کند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 28 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!