پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۳:۰۰
سیاست - کد خبر : 9230
چهارشنبه، ۱۵ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

ظریف به جان کری بیشتر اعتماد داشت تا هشدارهای رهبری

اگر می خواهیم رئیس جمهور مناسب انتخاب کنیم، باید کسی باشد که نظریه ولایت فقیه را با جان و دل پذیرفته باشد

ظریف به جان کری بیشتر اعتماد داشت تا هشدارهای رهبری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه زشت است گروهی به قول "جان کری" بیشتر اعتماد می کنند تا هشدار های رهبری ، این اعتماد را باعث وضعیت امروز کشور دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم که در برنامه تلویزیونی حاضر شده بود، اظهار داشت: در یک جا حضرت علی (ع) نتوانست پیامبر (ص) را به پیروزی برساند. یعنی جنگ احد ، چراکه دنیاطلبان به خاطر تعلقات مادی به حضرت محمد (ص) پشت کردند. پیام اصلی جنگ احد این است که اگر فرمانده پیامبر و مرد میدان علی باشد ، ولی مردم همراهی نکنند شکست خواهیم خورد.

در جنگ صفین هم امیرالمومنین فرمانده و مالک اشتر مرد میدان بودند ولی به خاطر وجود گروهی ساده لوح که مرد دیپلماسی هم نبودند، فریب معاویه را خوردند و شکست را برای لشکر رقم زدند. عنصر دیپلماسی و مرد میدان باید در کنار هم گوش به فرمان ولی خدا باشند.

وی با بیان اینکه اگر جملاتی که در فایل صوتی اخیر منتشر شد از سوی من بود از شرم آب می شدم، گفت: اگر نیروی قدس نبود، قدرت چانه زنی هم نداشتیم. کشورهای منطقه در زمان های دست نیاز به سوی ایران دراز می کردند ولی برخی دوستان گمان می کردند اگر به سمت انها بروند، آمریکا ناراحت می شود و مذاکرات به جایی نمی رسد، درحالی که اگر این کار را می کردیم، آمریکا می فهمید دست ما خالی نیست و مذاکرات هم بهتر جواب می داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ابوموسی اشعری به معاویه و قول عمرعاص بیشتر اعتماد داشت تا به علی (ع)، امروز هم زشت است که گروهی به قول جان کری بیشتر اعتماد می کنند تا هشدار های رهبری، این اعتماد شد و نتیجه اش را هم دیدیم.

حاج ابوالقاسم در پایان با اشاره به اینکه شرک ویروس اصلی برای معنویت آدمی است و هر روز جهش می یابد، گفت: امروز هم مهمترین بت ، استکبار جهانی است و کسی که جلوی استکبار سر خم کرد، مشرک است. اگر می خواهیم رئیس جمهور مناسب انتخاب کنیم، باید کسی باشد که نظریه ولایت فقیه را با جان و دل پذیرفته باشد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!