شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۵:۱۵
سیاست خارجی - کد خبر : 11512
يكشنبه، ۱۷ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

ظریف : صدای منتقدان را صادقانه شنیدیم

اهتمام ما در این هشت سال گسترش ارتباط با رسانه ها و گشایش فضای مفاهمه با کارشناسان و اصحاب رسانه بود

ظریف : صدای منتقدان را صادقانه شنیدیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت روز خبرنگار در صفحه اینستاگرامی خود متنی را منتشر کرد.

ظریف در متن خود آورده است :

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و ۱۰ نفر از همکارانم در افغانستان است که این روزها نیز دوباره در آتش جنگ و برادرکشی می سوزد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار ۱۷ مرداد ۱۳۷۷، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران ارجمند و پرتلاش این مرز و بوم تبریک عرض می کنم. متأسفم که برای رعایت پروتکل های کرونایی، دو سال است امکان دیدار با خبرنگاران عزیز در این روز فراهم نشده است.

اکنون که به یاری خدا در روزهای پایانی مسئولیت وزارت امور خارجه قرار دارم، مایلم از همراهی حمایت و نقد منصفانه همه خبرنگارانی که در این هشت سال همراه دستگاه دیپلماسی بودند، سپاسگزاری نمایم.

شاهد بودم که عموم خبرنگاران دیپلماسی در این هشت سال با شرافت و صداقت کوشيدند مردم بزرگوار و فهیم ایران را از زوایای سیاست خارجی آگاه سازند و اگر در این میان گله و شکایتی از اعمال نظر سیاسی و جناحی در اطلاع رسانی بود، نه به دلیل ناراستی خبرنگاران صادق بلكه ناشي از سياست های رسانه ای بود که به آن تعلق داشتند.

رسانه ها در نظارت بر عملکرد کارگزاران نقشی منحصربه فرد دارند، ارتباط مستقیم و صمیمانه با رسانه ها یک وظیفه و یک ضرورت برای وزارت امور خارجه است. اهتمام ما در این هشت سال گسترش ارتباط با رسانه ها و گشایش فضای مفاهمه با کارشناسان و اصحاب رسانه بود که در حضور پرشمار خبرنگاران در ادوار مذاکرات هسته ای، جلسات مکرر رسانه ای و مشورتی با اصحاب رسانه و جلسات متعدد با خبرنگاران و مدیران مسئول متبلور شد.

در این هشت سال صادقانه کوشیدیم صدای منتقدان را با اجتناب از نیت‌خوانی بشنویم و در حد امکان از طریق جلسات تبادل نظر رسانه ای، مصاحبه و انتشار بیانیه و گزاره برگ پاسخگو باشیم.

برای همه خبرنگاران عزیز و سخت کوش ایران سرافراز، استقامتی در مسیر آگاهی بخشی به مردم همراه با سلامتی، شادی و سربلندی آرزو می کنم.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست خارجی
پربیننده‌ترین اخبار سیاست خارجی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!