چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۲۳:۴۴
اجتماعی - کد خبر : 13874
چهارشنبه، ۲۶ آبان، ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

ظرفیت پذیرش مهاجران جدید در تهران وجود ندارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه ورود مهاجران جدید به تهران همچنان ادامه دارد، گفت: تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد.

ظرفیت پذیرش مهاجران جدید در تهران وجود ندارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، عبدالرضا چراغعلی در نشست بررسی مشکلات ترافیکی تهران با اشاره به بررسی هایی که از کلیه شاخص ها در حوزه مهندسی، شهرسازی و ترافیکی در تهران انجام شده است، عنوان کرد: این شهر دیگر ظرفیت ندارد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، ادر ادامه گفت: متاسفانه همچنان سیل مهاجرت به تهران را شاهد هستیم و آمارها نشان می دهد که این افزایش در دوسال اخیر خیلی بیشتر شده است و باید مکان یابی های جدیدی را انجام دهیم.
 
وی با تاکید بر اینکه ورود بی رویه خودروها به استان باعث ایجاد بار ترافیکی زیادی شده و آلودگی هوا را افزایش داده است؛ تاکید کرد: علاوه بر این دستگاه ها و ادارات باید نسبت به بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل خود برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.
 
چراغعلی با بیان اینکه برخی از سازمان ها و ادارات در گذشته سرویس حمل و نقل عمومی برای کارکنان خود داشتند که به علت فرسوده شدن این خودروها دیگر از آنها استفاده نمی کنند، افزود: شهروندان نیز باید تلاش کنند تا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، به افزایش سفرها به مرکز استان اشاره کرد و افزود: این در حالی است که در گذشته از شرق و غرب استان این همه میزان ورودی ها وجود نداشت. 
 
وی از ستاد کرونا برگشت به ساعت ترافیکی قبل را در تهران درخواست کرد و از شهرداری نیز خواست تا تمهیدات لازم را در این زمینه فراهم کند، ضمن اینکه ساماندهی پارک های حاشیه ای نیز در دستور کار قرار گیرد.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!