جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۰:۱۵
اجتماعی - کد خبر : 7818
دوشنبه، ۱۸ اسفند، ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

ظرفیت توزیع مرغ دولتی با پیگیری سازمان بازرسی افزایش یافت

برخی از واحدهای صنفی با قیمت بالای 30 هزار تومان کیلویی نسبت به عرض مرغ اقدام می نمایند که با ورود تعزیرات حکومتی و صمت استان، نرخ عرضه اصلاح و با اعمال قانون نسبت به عرضه مرغ با قیمت 20.400 تومان اقدام شد

ظرفیت توزیع مرغ دولتی با پیگیری سازمان بازرسی افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمینف با صدور دستور ویژه حجت الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور ، میرمحمدی بازرس کل امورصمت از صبح امروز با اقدام میدانی و طی هماهنگی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، تعزیرات حکومتی ، اصناف و صمت تهران در قالب تیم های مشترک گشت های نظارتی با حضور در سطح شهر ، نسبت به نظارت بر عرضه و توزیع اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم اقدام نمود.

میادین توزیع مرغ کمتر از ظرفیت سهمیه دریافت می کنند


در راستای طرح نظارت بر بازار شب عید، بدوا طرح مشترک نظارتی از میدان تره بار پیروزی به عنوان یکی از میادین عمده عرضه اقلام و کالاها به طور اخص مرغ آغاز شد. علیرغم ظرفیت اسمی میدان پیروزی بالغ بر 350 تن روزانه مرغ ، امروز 170 تن مرغ به میدان تحویل شده بود که با توجه به حضور وزیر جهاد به منظور بازدید ، سهمیه روز جاری میدان تا 200 تن افزایش یافت، این درحالی است که سهمیه روز گذشته این میدان 130 تن بوده است.

با توجه به حضور وزیر جهاد در میدان تره بار پیروزی و مطالبه میرمحمدی بازرس کل امور صمت از آقای خاوازی به منظور نظارت هرچه بیشتر بر تامین و توزیع تا سطح همده فروشی توسط وزارتخانه تحت تصدی، وزیر با اطمینان خاطر به مردم به میزان تولید و عدم کمبود عرضه در بازار ، مردم را به آرامش در خرید شب عید دعوت کرد.

برخورد با گرانفروشی برخی از واحدهای صنفی


در اقدام بعدی بازرسی امور صمت با مراجعه به مرکز توزیع مرغ در شرق تهران، مشخص شد علیرغم اینکه مقرر بود 100 تن مرغ امروز تحویل آن مرکز شود، بررسی میدانی به عمل آمده حاکی از تحویل صرفا 40 تن بوده که تا ساعت 12 ظهر فقط 20 تن آن برای عرضه در سطح اصناف توزیع شده بود.

سپس با مراجعه به واحدهای صنفی که سهمیه دریافت نموده بودند، مشخص شد برخی از واحدهای صنفی با قیمت بالای 30 هزار تومان کیلویی نسبت به عرض مرغ اقدام می نمایند که با ورود تعزیرات حکومتی و صمت استان، نرخ عرضه اصلاح و با اعمال قانون نسبت به عرضه مرغ با قیمت 20.400 تومان اقدام شد.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!