پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۳:۰۸
ورزشی - کد خبر : 582
دوشنبه، ۰۸ مهر، ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

صعود پرسپولیس به مرحله بعد جام حذفی با گل دقیقه 100

در دیگر بازی های جام حذفی، امروز تیم استقلال به مصاف گل ریحان البرز خواهد رفت. دیروز و در مهم ترین بازی ها تیم تراکتور با نتیجه 2_1 مقابل پاس همدان به برتری رسید، شهرخودرو با یک گل نساجی را شکست داد

صعود پرسپولیس به مرحله بعد جام حذفی با گل دقیقه 100

جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران یادواره شهدای خرمشهر در حال برگزاری است، از مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها تیم ماشین سازی تبریز میزبان پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی بود.

 


پرسپولیس با شکست در هفته گذشته لیگ برتر مقابل سپاهان پای به این دیدار می گذاشت و کالدرون چند تغییر را در ترکیب تیم خود اعمال کرده بود. مهدی عبدی ستاره نوظهور پرسپولیس به جای علیپور و محسن ربیع خواه هم به جای احمد نورالهی در زمین حاضر شدند، در سوی دیگر شاگردان رسول خطیبی به دلیل پیروزی پرگل مقابل پیکان در هفته گذشته لیگ با روحیه بالا وارد مسابقه می شدند.


نیمه اول بازی به صورت متعادل دنبال می شد و دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای را روی دروازه یکدیگر خلق کردند، از صحنه های حساس این نیمه ضربه ایستگاهی مهدی ترابی بود که حامد لک آن را دفع کرد. در نیمه دوم اما هردو تیم تعویض هایی انجام دادند و بازی جان تازه بخود گرفت، در یکی از موقعیت های حساس شوت محکم بشار رسن توسط حامد لک به کرنر فرستاده شد.
در ادامه نیمه دوم و در دقیقه 80 بود که برخورد علی علیپور با مدافع ماشین سازی در محوطه جریمه با نظر داور پنالتی تشخیص داده شد، این اتفاق باعث اعتراض شدید رسول خطیبی و سایر نیمکت نشینان ماشین سازی قرار گرفت. داور بازی هم برای آرام کردن اعتراضات خطیبی را از کنار زمین اخراج کرد اما خطیبی بازهم به اعتراض خود ادامه داد و سرانجام با هدایت دستیارانش به روی سکو ها رفت.


علی علیپور پشت ضربه پنالتی ایستاد اما شوت او توسط ستاره ماشین سازی یعنی حامد لک مهار شد تا بازی همچنان بدون گل باقی بماند، داور مسابقه به دلیل وقفه ای که بخاطر اعتراضات در بازی افتاده بود 11 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم منظور کرد. در وقت های اضافه دو تیم حملاتی را ترتیب دادند که کارساز نبود، و درحالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند وحید امیری در دقیقه 100 روی پاس زیبای بشار رسن گل پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر رساند.


پرسپولیس با این برد راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و باید منتظر قرعه کشی این مرحله بماند تا حریفش مشخص شود.


در دیگر بازی های جام حذفی، امروز تیم استقلال به مصاف گل ریحان البرز خواهد رفت. دیروز و در مهم ترین بازی ها تیم تراکتور با نتیجه 2_1 مقابل پاس همدان به برتری رسید، شهرخودرو با یک گل نساجی را شکست داد و سایپا هم 2 بر 1 برابر داماش فینالیست فصل قبل پیروز شد.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!