چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۱۵:۱۲
ورزشی - کد خبر : 786
پنجشنبه، ۲۵ مهر، ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰

صعود استقلال و حذف ذوب آهن در آغاز دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی

در دیگر بازی مهم دیروز تیم شهرخودرو در مشهد میزبان نفت مسجدسلیمان بود، در این مسابقه هم نفتی ها شگفتی ساز شدند و با تک گل احمد الجبوری شاگردان گل محمدی را از پیش رو برداشتند

صعود استقلال و حذف ذوب آهن در آغاز دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی


دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی که از روز گذشته آغاز شده بود امروز با پیروزی پرگل و دراماتیک استقلال در وزشگاه آزادی پیگیری شد.

 


استقلال از ساعت 16:50 دقیقه امروز در استادیوم آزادی میزبان فجر شهید سپاسی شیراز بود، با توجه به قیمت بالای بلیت های این مسابقه استقبال خوبی از آن صورت نگرفته بود. شاگردان استراماچونی در بازی اول خود به سختی از سد گل ریحان دسته یکی گذشته بودند، آبی پوشان پایتخت تقریبا با ترکیب اصلی خود در این دیدار حاضر شدند البته علی کریمی و سیاوش یزدانی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در لیست اسقلال قرار نداشتند.


از همان آغاز بازی این استقلال بود که توپ و میدان را در دست داشت، حملات و موقعیت های استقلال به گل تبدیل نمی شد و تیم فجر هم توانی برای خلق موقعیت در خود نمی دید. استقلال تا پایان بازی در وقت های قانونی سه توپ را به تیرک دروازه فجری ها کوبید و با بدشانسی به گل نرسید، دو تیم برای وقت استراحت 5 دقیقه ای به کنار زمین رفتند تا آماده دو نیمه اضافه شوند.
در وقت اضافه اول فرصت زیادی توسط تیم ها خلق نشد و بازی بدون گل ادامه پیدا کرد، اما در نیمه دوم بازی کاملا متفاوت دنبال شد محمد دانشگر که برای زدن ضربات سر به خط حمله منتقل شده بود موفق شد یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه بگیرد. وریا غفوری پشت توپ ایستاد و با یک شوت استادانه آن را تبدیل به گل کرد، فجری ها که چیزی برای ازدست دادن نداشتند سراسر حمله شدند و همین مسئله باعث دوگل بعدی استقلال شد.

 


سجاد آقایی و داریوش شجاعیان گلزنان استقلال در دقایق 118 و 120 بودند تا این تیم با یک برد دراماتیک با نتیجه 3 بر صفر راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شوند. در دیگر بازی امروز تیم شهرداری ماهشهر به مصاف همشهری خود استقلال نوین ماهشهر رفت و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

 


اما دیروز و در آغاز دور یک شانردهم، تیم ذوب آهن در فولادشهر میزبان مس کرمان بود، این دیدار در نیمه اول با تساوی 1_1 به پایان رسید. اما در نیمه دوم تیم مس کار بزرگی انجام داد و سه گل پیاپی را وارد دروازه شاگردان منصوریان کرد، ذوب آهن در دقایق پایانی یکی از گل ها را جبران کرد تا مس کرمان با نتیجه 4 بر 2 شکست سنگینی را برای آنها رقم بزند.

 


در دیگر بازی مهم دیروز تیم شهرخودرو در مشهد میزبان نفت مسجدسلیمان بود، در این مسابقه هم نفتی ها شگفتی ساز شدند و با تک گل احمد الجبوری شاگردان گل محمدی را از پیش رو برداشتند. شاهین بوشهر هم با دو گل بر سایپا غلبه کرد تا پنج تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شود.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!