شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۳:۴۳
اقتصاد بین الملل - کد خبر : 17309
پنجشنبه، ۰۴ اسفند، ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

صرافی Binance. US با اتهامات کلاهبرداری مواجه است

کنگره آمریکا ممکن است تحقیقاتی را علیه این صرافی بیت کوین آغاز کند

صرافی Binance. US با اتهامات کلاهبرداری مواجه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، صرافی Binance US در 17 فوریه به اتهامات کلاهبرداری در توییتر پاسخ داد و اظهار داشت که تیم رهبری آن متشکل از کارمندان سابق DOJ، SEC، FBI و NYFed است که متعهد به اجرای یک پلتفرم ایمن و مطابق با قوانین ایالات متحده هستند. 

از سوی دیگر، به نظر می رسد رابطه CZ با merit peak در حال آشکار شدن است.  Binance. US همچنین وجود یک بازارساز به نام Merit Peak را تأیید کرد که بر روی پلتفرم آن فعالیت می کند اما ادعا می کند که این شرکت تمام فعالیت های خود را در سال 2021 متوقف کرده است.

 علی‌رغم تلاش‌های Binance. US برای شفاف‌سازی موضع خود، اتهامات همچنان ادامه دارد.  به گزارش رویترز، شریک Binance در ایالات متحده، Binance.US، انتقال پول به Merit Peak را در سال 2020 آغاز کرد.  این شرکت در سه ماهه اول سال 2021 بیش از 400 میلیون دلار به مریت پیک ارسال کرد.  این اتهامات بر اساس سوابق بانکی و پیام های شرکت است و جرقه‌ای برای تحقیقات کنگره از سناتور راجر مارشال در مورد این موضوع شد.

 

بایننس از ارتقای شبکه آلت کوین FLOW پشتیبانی می کند.

 روند صعودی در بازار کریپتو ادامه دارد.  ارز دیجیتال پیشرو بیت کوین که در دقایق پیش دوباره توانست به سطح 25 هزار دلار برسد، آلت کوین ها را نیز قادر به حرکت کرده است.

 بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، اعلامیه جدیدی را از امروز به اشتراک گذاشت.  صرافی محبوب با بیان اینکه از ارتقاء شبکه و هارد فورک آلت کوین Flow (FLOW)پشتیبانی می کند، توجه ها را به خود جلب کرد.

اگرچه اعلامیه ها ی پشتیبانی توسط بایننس در گذشته باعث افزایش قیمت آلت کوین های مورد حمایت میشد، اما این خبر بر قیمت FLOW تأثیری نداشته است.

 

دیدگاه های نزولی طلا در انتظار اعلام فدرال رزرو برای تقویت هستند

قیمت طلا در اوایل روز چهارشنبه پس از عملکرد ناامیدکننده ای که تا کنون در این هفته دیده شده بود، در تلاش برای بهبود موقتی بالای 1830 دلار است.  PMIهای خوش‌بینانه تولید و خدمات ایالات متحده، انتظارات افراطی فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره را مجدداً تأیید می‌کنند، زیرا همه نگاه‌ها به صورتجلسه FOMC معطوف می‌شود.

چشم‌انداز فنی کوتاه‌مدت قیمت طلا کمابیش ثابت می‌ماند، زیرا این فلز درخشان وارد فاز تثبیت نزولی می‌شود.

واکنش قیمت طلا به صورتجلسه فدرال رزرو ممکن است محدود باشد، زیرا معامله گران ممکن است آن را قدیمی بدانند و توجه بیشتری به تورم اصلی روز جمعه ایالات متحده آمریکا  شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو  داشته باشند.  انتظار می رود که شاخص قیمت Core PCE به صورت ماهانه افزایش یابد، که می تواند چشم انداز جنگ طلب فدرال رزرو را تقویت کند.

طبق گزارش MicroStrategy سهامی به مبلغ 46 میلیون دلار فروخته شده است.  اشاره شد که درآمد خالص حاصل از این فروش می تواند برای خرید بیت کوین، نیازهای عمومی شرکت، بازخرید اوراق قرضه یا پرداخت وام استفاده شود.

شرکت نرم افزاری MicroStrategy مستقر در ایالات متحده که بیش از 130000 بیت کوین در ترازنامه خود دارد، اخیراً به فروش سهام روی آورده است.

این شرکت در گذشته ترجیح می داد برای خرید بیت کوین بیشتر اوراق قرضه یا سهام بفروشد.  این شرکت در ماه سپتامبر اعلام کرد که می تواند سهامی به ارزش 500 میلیون دلار را برای اهداف کلی شرکت از جمله خرید بیت کوین بفروشد.  پس از این اعلام، نزدیک به 3000 بیت کوین خریداری شد.

فروش 46 میلیون دلاری بخشی از طرح فروش 500 میلیون دلاری است.  در حالی که گفته می شد درآمد حاصل از این فروش ها قبلاً برای خرید بیت کوین و اهداف کلی شرکت استفاده می شد، امروز یک به روز رسانی در سوابق انجام شد.  بر این اساس، درآمد حاصله می تواند برای بازخرید اوراق قرضه ارشد قابل تبدیل MicroStrategy با سررسید 2025، 2027 یا برای پرداخت بخشی از وام اخذ شده از Silvergate استفاده شود.

 

نسخه آزمایشی شیباریوم مورد انتظار شیبا اینو هفته آینده راه اندازی اولیه می شود

طبق گفته یکی از بازیگران کلیدی در اکوسیستم memecoin، شبکه لایه 2 بسیار مورد انتظار Shiba Inu Shibarium هفته آینده در حالت بتا راه اندازی خواهد شد. حساب رسمی توییتر Bone ShibaSwap (BONE) به تازگی یک توییت  منتشر کرده است که تاریخ راه اندازی را تأیید می کند

شبکه جدید به توسعه دهندگان اجازه می دهد توکن های سفارشی را در اکوسیستم Shiba Inu ایجاد کنند. همچنین انتظار می‌رود که به طور قابل توجهی سرعت تراکنش و کاهش هزینه‌های شبکه را افزایش دهد.

محلول مقیاس‌پذیری شیباریوم از BONE به عنوان نشانه حاکمیتی خود استفاده می‌کند و تمام هزینه‌های شبکه در اکوسیستم به صورت BONE پرداخت می‌شود. تاریخ عرضه برای هر دو نسخه بتا و رسمی Shibarium موضوع بحث های زیادی بوده است.

 

نهنگ‌های رمزنگاری شده این توکن‌ها را هدف قرار  داده اند 

طبق داده های به اشتراک گذاشته شده توسط Santiments، Cardano (ADA) در چند هفته گذشته هدف اصلی نهنگ های کریپتو بوده است.

افزایش‌های عمده اخیر نشان‌دهنده علاقه‌مندی بزرگ در میان نهنگ‌ها در سطح قیمت فعلی است. داده ها نشان می دهد که حدود 540 تراکنش با جابجایی بیش از 100 هزار دلار ADA توسط نهنگ ها در 20 فوریه 2023 انجام شده است. با این حال، چنین جهش هایی از ابتدای فوریه چندین بار ثبت شده است.

قیمت هگز طی 30 روز گذشته افزایش چشمگیری داشته است.  قیمت HEX طی 30 روز گذشته بیش از 174 درصد افزایش یافته است طبق داده‌ها، 112 تراکنش نهنگ با ارزش بیش از 100 هزار دلار HEX در 20 فوریه 2023 ثبت شده است. این دومین تراکنش ثبت شده در یک روز از 9 فوریه بوده است

ارز بعدی sand هست با این حال، SAND نتوانسته است HEX را در این مسابقه شکست دهد، هنوز به عنوان یکی از انتخاب های برتر نهنگ های رمزنگاری ظاهر شده است. در 20 فوریه، حدود 80 تراکنش نهنگ‌ها به ارزش هر کدام بیش از 100 هزار دلار SAND انجام شد.

این نهنگ به عنوان سومین نهنگ بزرگ طی 3 ماه گذشته گزارش شده است. با این حال، انباشت نهنگ منجر به افزایش قیمت عمده شده است. قیمت سندباکس در 7 روز گذشته 18 درصد افزایش یافته است.

ارز دیجیتال انکر (ANKR) پس از افزایش ۶۰ درصدی قیمت خود در ۲۴ ساعت گذشته، به پرسودترین رمزارز بازار (در بین ۱۰۰ رمزارز برتر) در این بازه زمانی تبدیل شده است. 

علت این رشد قیمتی قابل‌توجه، اعلام همکاری بین پروژه انکر و غول فناوری مایکروسافت برای ارائه خدمات وب ۳ و نود (node) سازمانی بوده است.

طبق گزارش‌ها، به عنوان بخشی از این همکاری، این دو شرکت‌ قصد دارند سرویسی را راه‌اندازی کنند که برای شرکت‌ها و سازمان‌های علاقه‌مند به بهره‌مندی از مزایای بلاکچین، راهی آسان و قابل اعتماد را جهت میزبانی نودهای خود ارائه می‌دهد. 

در واقع، با استفاده از خدمات ابری مایکروسافت و نوآوری‌های انکر در بخش زیرساخت‌های بلاکچینی، این برنامه قرار است یک سرویس استقرار نود سازمانی را برای هر پروژه وب ۳ ارائه دهد. نکته قابل‌توجه این است که این سرویس در بازار مایکروسافت، Azure، ظاهر شده و در اختیار میلیون‌ها مشتری قرار خواهد گرفت.

پیش‌تر و در ماه آگوست نیز، آزمایشگاه بایننس از سرمایه‌گذاری در پروژه انکر خبر داده بود. در آن زمان، بازوی سرمایه‌گذاری غول رمزارزی جهان اعلام کرد که با هدف ایجاد نوآوری‌های مربوط به استیکینگ بین زنجیره‌ای، در انکر سرمایه‌گذاری می‌کند.

از طرفی، ارتقای شانگهای اتریوم نیز که برای ماه مارس برنامه‌ریزی شده، می‌تواند به نحو مطلوبی بر قیمت رمزارز‌های اپراتورهای لیکویید استیکینگ، از جمله انکر تأثیر بگذارد.

 

تعداد تراکنش‌های روزانه آربیتروم از اتریوم پیشی گرفت

طبق داده‌های آربی‌اسکن، تعداد تراکنش‌های روزانه در شبکه آربیتروم، روز گذشته از اتریوم پیشی گرفت.

تراکنش‌های روزانه آربیتروم از ۱۵۹٬۹۱۹ تراکنش در یک ژانویه (۱۱ دی) به بیش از ۱٬۱۰۳٬۳۹۸ تراکنش در ۲۱ فوریه (۲ اسفند) افزایش یافته که نشان‌دهنده رشد حدود ۵۹۰درصدی در کمتر از ۲ ماه اخیر است. 

در مقایسه، تعداد تراکنش‌های روزانه اتریوم در مدت مشابه با ۴۶درصد افزایش به ۱٬۰۸۴٬۲۹۰ تراکنش رسیده است. علاوه بر این، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد در شبکه آربیتروم به بالاترین حد خود یعنی حدود ۲.۹۵میلیون آدرس رسیده است.

 

آمادگی قیمت اتریوم برای صعود ۲۰ درصدی 

اتر به دلیل به‌روزرسانی قریب‌الوقوع شبکه‌‌اش، هاردفورک شانگهای، در مرکز توجه قرار دارد. بر اساس CoinStats، توکن قرارداد هوشمند بازاری بالغ بر ۲۰۴ میلیارد دلار دارد و این شمار به علت پیش‌بینی بنیادین و تکنیکال آن در شرف افزایش است.

قیمت اتریوم بین تاریخ ۱۳ تا ۲۳ فوریه حدود ۲۰ درصد رشد کرده است. از آنجایی که اتریوم در سطح مقاومت ماهانه ۱۶۷۷ دلار گیر افتاده است، تحکیم شروع شده است. در مدت این حرکات جانبی، اتریوم دو نقطه بالایی پایین‌تر و دو نقطه پایینی بالاتر تولید کرده است که نشان‌دهنده یک الگوی پرچم است.

 

دلایلی مبنی بر صعودی بودن شیبا پس از به‌روزرسانی Shytoshi Kusama بر روی شیباریوم

شیتوشی کوساما در توییتی به تاریخ ۲۰ فوریه مواردی در رابطه با آخرین توسعه‌های متاورس SHIB، بازی کارتی جمع کردنی و   Welly’s، شبکه فست‌فودی که شیبا ۱۵ درصد دارایی آن را در اختیار دارد را اعلام کرد. او همچنین در نهایت به این سوال که چه زمانی شیباریوم لانچ می‌شود پاسخ داده و از جامعه خواسته است که به زودی منتظر یک به‌روزرسانی دیگر نیز باشند.

نسخه بتا شیباریوم در شرف وقوع بوده و کوساما و تیمش کار بر روی راه حل مقیاس کردن لایه ۲ کار می‌کنند که قرار است هزینه تراکنش‌ها را برای کاربران کاهش دهد. کوساما همچنین از جامعه خواسته است که منتظر جزئیات بیشتر از جنبه‌های امنیتی و فنی شیباریوم بمانند.

 

گزارش هفتگی جریان های صندوق دارایی دیجیتال

 دارایی‌های دیجیتال هفته گذشته مجموعاً 32 میلیون دلار خروجی داشتند، که بیشترین میزان از اواخر دسامبر 2022 بود. در اواسط هفته گذشته، خروجی‌ها بسیار بالاتر بود و به 62 میلیون دلار رسید، اما تا روز جمعه این وضعیت بهبود یافت.

بیت کوین بیشترین احساسات منفی را متحمل شد و نزدیک به 25 میلیون دلار خروجی داشت، در حالی که سرمایه گذاری کوتاه مدت بیت کوین شاهد ورود 3.7 میلیون دلار بودند. سهام بلاک چین در هفته گذشته مجموعاً 9.6 میلیون دلار ورودی داشته و 6 هفته متوالی جریان ورودی مثبت بوده است.

 

 سرکوب نظارتی ایالات متحده منجر به خروج 32 میلیون دلاری سرمایه ها از این بازار شده است.

 سرمایه گذاران نهادی تنش در بازار  را احساس می کنند زیرا SEC تمام جنبه های صنعت کریپتو در ایالات متحده را هدف قرار می دهد.

 سرمایه گذاران نهادی ممکن است در پی سرکوب نظارتی در ایالات متحده، با محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال بیشترین خروج هفتگی در سال 2023 را در کریپتوها دچار مشکل کرده باشند.

 

 بررسی یک تله شناختی در بازار ارزهای دیجیتال 

 در چهار روز گذشته، سه تا شاخص جهانی داوجونر، S&P و نزدک روند نزولی داشتند ولی بیت‌کوین مثبت بوده است. تجربه نشان می دهد که یک بازار به صورت مجزا نمی تواند از سایر بازارهای فعال اقتصادی پیشی بگیرد. 

 به نظر می رسد که این موضوع در آینده بازار بیت کوین تاثیر خواهد داشت. منتظر شروع روندهای جدید در بازار بیت کوین باشید.

 

توکن Ankr برای ارائه خدمات نود سازمانی با مایکروسافت شریک می شود

 این مشارکت، اتصالات بلاک چین با تاخیر کم را برای پروژه های وب3 ارائه می دهد و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا زمان خود را روی مقیاس بندی برنامه های خود متمرکز کنند.

 مایکروسافت با ارائه‌دهنده زیرساخت بلاک چین غیرمتمرکز Ankr برای ارائه یک سرویس میزبانی نود در Microsoft Azure Marketplace شریک شده است. علاوه بر این، این مشارکت شاهد ادغام فناوری از هر دو شرکت خواهد بود که زیرساخت بلاک چین Ankr را با راه‌حل‌های ابری مایکروسافت جفت می‌کند.

این سه آلتکوین می توانند به دنبال Aptos، Optimism و Apecoin باشند تا در سال 2023 تبدیل به پدیده بزرگ بعدی شوند. آپتوس، آپتیمیسم و ایپ کوین به عنوان برخی از بهترین نمایش های سال 2022 ظاهر شدند و تا امروز حدود 470 درصد رشد کردند.

لارک دیویس، سرمایه‌گذار محبوب رمزارز، آلت‌کوین‌هایی را فهرست کرده است که به طور بالقوه می‌توانند در سال جاری 100 برابر شوند. این لیست شامل توکن های بالقوه Sei Network، Shardeum و Sui Network بود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!