سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۱۷:۵۹
فرهنگ و هنر - کد خبر : 9779
پنجشنبه، ۰۶ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

صدور کارت صلاحیت تدریس موسیقی

دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، خبری مبنی بر صدور 470 کارت صلاحیت تدریس رشته‌های هنرهای تجسمی، موسیقی، خوشنویسی، نمایشی و هنرهای سنتی را منتشر کرد

صدور کارت صلاحیت تدریس موسیقی

به گزارش خبرگزاری ایران زمین، دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، صبح روزسه‌شنبه چهارم خرداد 1400، خبری مبنی بر صدور 470 کارت صلاحیت تدریس رشته‌های هنرهای تجسمی، موسیقی، خوشنویسی، نمایشی و هنرهای سنتی را منتشر کرد. این کارت‌ها برای متقاضیان کارت صلاحیت تدریس در آموزشگاه‌های آزاد هنری صادر شده‌اند.

انتشار این خبر و اعلامِ صدور این کارت‌های صلاحیت در حالی است که شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلیِ بسیاری از آموزشگاه‌های آزاد هنری شده است.

آذرماه سال 1399 بود که منوچهر فیروزی مسئول هماهنگی آموزشگاه‌های موسیقیِ از تعطیلیِ نیمی از آموزشگاه‌های موسیقی در تهران خبر داده بود.

دفتر برنامه‌ریزی و توسعه‌ آموزش‌های هنری وزارت ارشاد در انتشار خبر جدیدش، نه تنها اشاره‌ای به تعطیلیِ آموزشگاه‌ها نداشته، بلکه فضا را به گونه‌ای القا کرده که گویی هیچ خبری از تعطیلیِ آموزشگاه‌های آزاد هنری و به خصوص آموزشگاه‌های موسیقی نیست.

بی‌شک دوران شیوع ویروس کرونا ضربه‌های جبران‌ناپذیری به آموزشگاه‌های آزاد هنری به خصوص آموزشگاه‌های موسیقی وارد کرده است. در این میان، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و زیرمجموعه‌ی آن یعنی دفتر برنامه‌ریزی و توسعه آموزش‌های هنری وزارت ارشاد، کمترین حمایت لازم را از هنرمندان و فعالانِ این عرصه داشته‌اند.

بنابر خبرِ دفتر برنامه‌ریزی و توسعه‌ آموزش‌های هنری وزارت ارشاد در حال حاضر در رشته موسیقی، آزمون سازهای ویلن کلاسیک و ایرانی، کنترباس، ویولا، ویلنسل و صداسازی و  آواز در تمام گرایش‌ها در حال برگزاری است که هماهنگی و اجرای آن توسط خانه موسیقی انجام می‌شود.

همچنین آزمون متقاضیان کارت صلاحیت تدریس رشته‌های هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی را مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می‌کند.

صدور کارت صلاحیت تدریس موسیقی

دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، خبری مبنی بر صدور 470 کارت صلاحیت تدریس رشته‌های هنرهای تجسمی، موسیقی، خوشنویسی، نمایشی و هنرهای سنتی را منتشر کرد.

 

  • بیشتر بخوانید
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!