چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۷:۲۷
ورزشی - کد خبر : 5048
شنبه، ۲۵ مرداد، ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

شکست تحقیر آمیز بارسلونا مقابل بایرن مونیخ

بایرن مونیخ با صعود به نیمه نهایی باید منتظر نتیجه بازی امشب تیم های لیون فرانسه و منچسترسیتی باشد

شکست تحقیر آمیز بارسلونا مقابل بایرن مونیخ
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، شب گذشته و در حساس ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند. در دیداری که یک نتیجه عجیب و باورنکردنی رقم خورد، بارسلونا با تحقیر مقابل بایرن مونیخ از دور رقابت ها کنار رفت. 
 
سنگین ترین شکست بارسلونا در تاریخ لیگ قهرمانان رقم خورد
تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ درحالی مقابل هم قرار گرفتند که پیش از بازی بسیاری از کارشناسان بایرن مونیخ را برنده دیدار می دانستند. بایرن در اوج آمادگی به مصاف بارسلونایی آمده بود که در لالیگا هم فروغ چندانی نداشت، نیمه نخست با حمله خطرناک بارسلونا آغاز شد اما طولی نکشید که بایرن مونیخ گل اول را توسط "مولر" وارد دروازه حریف کرد. در ادامه بارسلونا با گل بخودی "آلابا" کار را به تساوی کشاند، اما بایرن دست بردار نبود و 3 بار دیگر توسط "مولر"، "پریسیچ" و "گنبری" به گل دست پیدا کرد تا با نتیجه 4 بر یک نیمه اول را به سود خود به پایان برساند. 
 
 
در نیمه دوم هم اوضاع تغییری نکرده بود و بایرن مونیخ سوار بر بازی بود، اما در دقیقه 57 "سوارز" گل دوم را برای بارسلونا به ثمر رساند تا امید در رادوی کاتالان ها باقی بماند. اما با تعویض های هوشمندانه بایرن مونیخ بازی از دست بارسلونا خارج شد، در دقیقه 63 "کیمیش" گل پنجم باواریایی ها را به ثمر رساند تا اختلاف به 3 گل افزایش پیدا کند. اوج کار بایرن مونیخ در 10 دقیقه پایانی بود که درخشش کوتینیو یک نتیجه فاجعه بار را برای بارسلونا رقم زد، در دقیقه 82 "لواندوفسکی" روی پاس کوتینیو گل ششم را وارد دروازه بارسلونا کرد. در دقایق 85 و 88 هم کوتینیو 2 گل دیگر را به ثمر رساند تا سنگین ترین شکست تاریخ بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا رقم بخورد. 
 
شب خاموش ستاره بارسلونا مقابل بایرن مونیخ
لیونل مسی که در دیدار گذشته بارسلونا مقابل ناپولی با درخشش خود باعث صعود تیمش شده بود، در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت و ناامید از هم تیمی های خود بیشتر دقایق بازی را در زمین قدم می زد. این شکست به احتمال زیاد شرایط اخراج "کیکه ستین" سرمربی بارسلونا را فراهم خواهد کرد، ستین که در بازی های گذشته نیز مورد انتقاد هواداران بارسلونا بود دیگر حرفی برای دفاع از عملکرد خود نخواهد داشت. از ژاوی هرناندز ستاره سابق بارسلونا و پوچتینو مربی سابق تاتنهام به عنوان گزینه های جانشینی ستین نام برده می شود. 
 
 
احتمال رویارویی با منچسترسیتی در نیمه نهایی
بایرن مونیخ با صعود به نیمه نهایی باید منتظر نتیجه بازی امشب تیم های لیون فرانسه و منچسترسیتی باشد. شاگردان گواردیولا در تیم منچسترسیتی از شانس بالایی برای حضور در نیمه نهایی برخوردار هستند و به احتمال زیاد باید شاهد دیدار جذاب بین بایرن مونیخ و منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشیم. پیش از این تیم های لایپزیگ آلمان و پاریسن ژرمن به نیمه نهایی رسیدند و برای صعود به فینال مقابل هم قرار خواهند گرفت. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!