شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۶:۵۳
ورزشی - کد خبر : 4454
دوشنبه، ۲۶ خرداد، ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۳

شروع متفاوت تیم های مادریدی در لالیگا؛ پیروزی رئال و توقف اتلتیکو

اتلتیکومادرید با کسب این نتیجه در شرایط سختی قرار گرفت

شروع متفاوت تیم های مادریدی در لالیگا؛ پیروزی رئال و توقف اتلتیکو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رقابت فوتبال در اسپانیا از هفته گذشته آغاز شده و در ادامه مسابقات تیم های همشهری رئال و اتلتیکومادرید به مصاف رقبای خود رفتند. رئال مادرید که در زمین جدید خود میزبان ایبار بود به برد ارزشمند دست پیدا کرد اما شاگردان سیمئونه در آتلتیکو به تساوی رضایت دادند.
 
رئال نتیجه را در نیمه اول رقم زد
رئال مادرید در ورزشگاه "آلفردو دی استفانو" پذیرای ایبار پائین جدولی بود، شاگردان زیدان خیلی زود و در دقیقه 3 توسط "تونی کروس" به گل اول رسیدند. در دقیقه 29 هم "سرخیو راموس" روی پاس "ادن آزار" دروازه خالی ایبار را گشود، دقایقی بعد باز هم رئال مادرید و اینبار توسط "مارسلو" به گل سوم دست پیدا کرد. در دقایق پایانی رئالی ها فرصت زدن گل چهارم را هم داشتند اما این توپ وارد دروازه نشد تا نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام برسد. 
 
 
در نیمه دوم تیم ایبار حملاتی را روی دروازه رئال ترتیب داد و بکبار هم توپ را به تیر دروازه کورتوآ کوبید، در دقیقه 61 ضربه"بیگاس" با برخورد به مدافعان میزبان وارد دروازه شد تا یکی از سه گل خورده جبران شود. در ادامه تیم ایبار یک فرصت مسلم گلزنی را هم از دست داد تا بازی با نتیجه 3 بر یک به سود رئال مادرید به پایان برسد.
 
زنگ خطر برای شاگردان سیمئونه به صدا درآمد
تیم های اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو در استادیوم "سن مامس" مقابل هم قرار گرفتند، در این دیدار ابتدا تیم میزبان یعنی بیلبائو توسط "مونیایین" در دقیقه 37 به گل دست پیدا کرد. اما این برتری تنها 2 دقیقه تداوم داشت، در دقیقه 39 "دیگو کاستا" در مصاف تک به تک به دروازبان میزبان توپ را به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان برسد. 
 
 
در نیمه دوم هم علیرغم فرصت هایی که دو تیم خلق کردند، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا با همان نتیجه نیمه اول این دیدار به اتمام برسد. اتلتیکومادرید با کسب این نتیجه در شرایط سختی قرار گرفت، جایی که با 46 امتیاز و 15 امتیاز اختلاف با بارسلونای صدرنشین شانسی برای قهرمانی ندارد و حتی ممکن است سهمیه لیگ قهرمانان را هم از دست بدهد.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!