شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۸:۵۶
سیاست - کد خبر : 4549
چهارشنبه، ۰۴ تير، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

شرایط الان کشور ناشی از تحریم و کرونا است نه یک فرد

رئیس جمهور گفت: وظیفه ما به عنوان دولت و همه مردم این است با هم مشکلات را حل کنیم این مشکلات به یک فرد و دستگاهی مرتبط نمی‌شود و این شرایط مربوط به ویروس کرونا و تحریم است.

شرایط الان کشور ناشی از تحریم و کرونا است نه یک فرد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایران زمین،حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت گفت: حضور و مدفن حضرت معصومه در قم برکتی برای کشورمان شد و همین موضوع باعث ایجاد حوزه علمیه در این منطقه شد.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شرایط خوبی برای زنان جامعه ما برای حضور در فضای جامعه آماده شده است که این موضوع یکی از افتخارات جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است. کسی نمی‌تواند در دنیا به ما اتهام بزند که دین اسلام مرد سالار است. در قرآن هم تاکید شده همان اندازه که مردها از جامعه استفاده می‌کند زنان نیز می‌توانند از جامعه استفاده کنند.

رئیس جمهور گفت: شهید بهشتی با مخالفین در تلویزیون بحث می‌کرد. ایشان سید شهدای مظلوم تاریخ ایران است که چه ظلمی به او شد و چه صبری داشت. امیدورایم قوه قضائیه همان شرایط را ادامه دهد و در این شرایط سخت امیدورایم قوای دیگر ما را یاری کنند.

وی اضافه کرد: وظیفه ما به عنوان دولت و همه مردم این است با هم مشکلات را حل کنیم این مشکلات به یک فرد و دستگاهی مرتبط نمی‌شود و این شرایط مربوط به ویروس کرونا و تحریم است.

رئیس جمهور اظهار داشت: من روز استراحتی در این شش ماه اخیر در بین مسئولین اجرایی کشور ندیدم. ما تا دقیقه و ثانیه آخر با همان روحیه ساعت اول کارمان تلاش می‌کنیم. افتخار ما است برای این مردم کار کنیم. من می‌دانم مردم با مشکلاتی در این روزها روبرو هستند. قیمت برخی کالاها در نوسان است که مردم را آزار می‌دهد ما قدرت عبور از این مشکلات را داریم. شرایط اردیبهشت و خرداد از اسفند سال گذشته و فروردین بهتر است.

روحانی بیان داشت: این مشکلاتی که می‌بینید عمدتاً برای دو ماه گذشته است و الان گشایش‌هایی ایجاد شده است. اولین نکته این است شرایط ما به تدریج به شرایط بهتر پیش می‌رود و مطمئن هستم بانک مرکزی قادر است شرایط قیمت ارز را کنترل کند و صادر کنندگان ما بدانند ارز برای دولت است.

خبر در حال تکمیل است ...

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!