شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۲:۱۸
سینما و تئاتر - کد خبر : 13835
دوشنبه، ۲۴ آبان، ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

سینماهای فعال کمک هزینه می گیرند

رئیس سازمان سینمایی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرو آسیب های ناشی از کرونا از سالن‌های سینمایی فعال حمایت و به آنها کمک می کند.

سینماهای فعال کمک هزینه می گیرند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی سالن های سینماها را از مهم ترین مراکز تفریحی و فرهنگی خانواده دانست و افزود: در پی درخواست سینماداران و بررسی آسیب‌های ناشی از کرونا در جلسه‌ای که شب گذشته یکشنبه ۲۳ آبان با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بررسی مشکلات حوزه سینماداری داشتیم موافقت شد تا به سینماهایی که فعالیت مستمر دارند کمک شود.
 
رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی هفته های اخیر سالن های سینما از رونق خوبی برخوردار شدند و استقبال خوبی از سوی مردم و خانواده ها صورت گرفته است، بیان کرد: این تصمیم در جهت تشویق بیشتر و رونق سالن‌های سینما و کمک به سالن های کم توان گرفته شده که مشروط به استمرار فعالیت آن‌هاست.
 
وی به لزوم فعالیت مستمر و بی وقفه سالن ها برای دریافت این کمک اشاره کرد و گفت: مدیران سینماها از استقبال مردم از فیلم ها راضی هستند و این اتفاق پویشی را در جامعه رقم زده است. از همکاران سینمایی می خواهیم که به فعالیت خود همراه با اجرای پروتکل های بهداشتی ادامه دهند و از زحماتشان سپاسگزاریم.
 
خزائی یادآور شد: برخی سینماها به دلیل درآمد پایین و ناتوانی در تامین هزینه ها و ... با مشکلاتی مواجه هستند که این کمک اندک برای آن ها پیش بینی شده است.
 
رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه سینماها به عنوان سرگرمی فرهنگی مهم خانواده ها باید در جذب مخاطب تلاش کنند، گفت:رسعی کنیم نمایش فیلم‌ها در سینماها متنوع باشد و مخاطب بر اساس علاقمندی های خود فیلم‌ها را انتخاب کند. برنامه ریزی کنیم تا پاسخگوی همه سلایق و علایق مخاطبان باشیم.
 
وی در پایان بر تلاش برای مستمر و پررنگ تر کردن حضور خانواده‌ها در سالن‌های سینما نسبت به گذشته تاکید کرد.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سینما و تئاتر
پربیننده‌ترین اخبار سینما و تئاتر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!