چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۵:۴۶
محور مقاومت - کد خبر : 15953
چهارشنبه، ۲۱ ارديبهشت، ۱۴۰۱ - ۸:۰۰

سید حسن نصرالله: آماده باش مقاومت لبنان و فلسطین پابرجا خواهد بود

دبیر کل حزب الله لبنان در یک همایش انتخاباتی گفت: آماده باش نیرو‌های ما و مقاومت فلسطین تا پایان رزمایش رژیم صهیونیستی به قوت خود باقی خواهد بود.

سید حسن نصرالله: آماده باش مقاومت لبنان و فلسطین پابرجا خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان روز گذشته در همایش انتخاباتی که این جنبش در بیروت برگزار کرد، سخنرانی خود را آغاز کرد.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنانی خود با اشاره به آغاز رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز گفته است که خواهان جنگ نیست، ما به این سخنان اطمینان نداریم و به همین دلیل تا زمان پایان رزمایش آنها، حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین در حالت آماده باش قرار خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: پس از روز جهانی قدس نیز از طریق برخی کانال‌های دیپلماتیک به ما خبر داده شد که اسرائیلی‌ها خواهان اقدام نظامی علیه لبنان نیستند، اما این سخنان از سوی دشمن صهیونیستی و نخست وزیر آن‌ها برای ما قابل اعتماد نیست و ما آمادگی نظامی خود را حفظ خواهیم کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان اضافه کرد: علت ارسال این پیام از کانال‌های دیپلماتیک این است که آن‌ها می‌دانند مقاومت در وعده‌هایش صادق است و به هر گونه تجاوز پاسخ می‌دهد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: از بیروت تاکید می‌کنیم که عربیت بدون قدس معنی ندارد!؛ همچنین عربیت با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی هم بی‌معناست.

وی در ادامه تاکید کرد: دشمنان در سال‌های اخیر از طریق دروغ پراکنی و تحریم‌ها تلاش کردند حمایت مردمی از مقاومت را کاهش دهند، اما همه طرح‌ها و پروژه‌های آن‌ها شکست خورد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: حضور بزرگ شما در همایش انتخاباتی امروز در بیروت و روز گذشته در صور و نبطیه و همچنین آنچه پیش بینی می‌کنیم از حضور شما در بقاع، بزرگترین جواب برای کسانی است که در سال‌های اخیر به کاهش قدرت مقاومت امید داشتند. این حضور شما آن‌ها را انگشت به دهان خواهد کرد.

وی افزود: من به آن‌ها می‌گویم که این حضور بزرگ مردمی پاسخ شماست، پیام این حضور گسترده این است که مردم به مقاومت، قدس و رزمندگانش اعتماد دارند و از آن حمایت می‌کند.

سید حسن نصرالله گفت: سیستم قضایی در لبنان رویکرد اشتباهی دارد و باید به این مسئله پرداخته و این مشکل حل و فصل شود. دولت عدالت محور به طور همزمان به معنای وجود سیستم قضایی شفاف و عادل با قضات شایسته و کارآمد است.

وی افزود: یک طرف خواهان شراکت و همکاری است و طرف دیگر، حذف و به حاشیه راندن را تبلیغ می کند و این شما هستید که باید بین این دو یکی را انتخاب کنید. شما باید بین طرف صادق که با وجود همه سختی ها و مشکلات مسئولیت پذیر است و بین فریبکارانی که شما را برای سال های طولانی فریب داده اند، یکی را انتخاب کنید. شما باید بین طرفی که واقعا از حاکمیت ملی لبنان دفاع می کند و خواهان قدرتمند بودن لبنان است و طرفی که به دروغ دم از حاکمیت لبنان می زند، یکی را انتخاب کنید. شما باید بین طرفی که می خواهد لبنان منطقه، سروری کند و طرفی که می خواهد لبنان در مقابل سفارت این کشور و اردوگاه فلان کشور، ولگرد باشد یکی را انتخاب کنید.

سید حسن نصرالله در پایان گفت:من می دانم که شما به شهدا، مقاومت و حفظ قدرت، ابهت و عزت لبنان و همه متحدان استوار و مسئولیت پذیر مقاومت رأی خواهید داد. شما در گذشته خون داده و با این خون ها لبنان را محفوظ نگه داشته اید و شما اکنون باید با آرای خود در میدان انتخابات حاضر باشید.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار محور مقاومت
پربیننده‌ترین اخبار محور مقاومت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!