جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۵:۲۹
دفاعی نظامی - کد خبر : 12108
جمعه، ۱۲ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

سرلشگر موسوی،نیروی پدافند هوایی برترین نیروی پدافندی منطقه است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جلسه هماهنگی و هم افزایی فرماندهان و مسئولان عالی رتبه ارتش با اذعان به نظرات کارشناسان نظامی تاکید کرد نیروی پدافند هوایی برترین نیروی پدافندی منطقه است و در بحث اشراف، شناسایی، کشف و درگیری هیچگونه مشکل و نگرانی وجود ندارد

سرلشگر موسوی،نیروی پدافند هوایی برترین نیروی پدافندی منطقه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، امیر سرلشگر سید عبدالرحیم  موسوی فرمانده کل ارتش  جمهوری اسلامی ایران در جلسه هماهنگی و هم افزایی فرماندهان و مسئولان عالی رتبه ارتش با  اذعان به نظرات  کارشناسان نظامی تاکید کرد نیروی پدافند هوایی برترین نیروی پدافندی منطقه است و در بحث اشراف، شناسایی، کشف و درگیری هیچگونه مشکل و نگرانی وجود ندارد.

براساس این گزارش  همزمان با  سالروز پدافند هوایی ارتش بمناسبت دهم شهریور، ، با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نشست هماهنگی و هم افزایی فرماندهان و مسئولان عالی رتبه ارتش، در ستاد فرماندهی نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد.

 فرمانده ارتش، در حاشیه این نشست اظهار داشت: به خاطر فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها و جان فشانی‌هایی که پدافند هوایی در طول دوران چهل و چند ساله به خصوص در دوران دفاع مقدس برای حفظ امنیت آسمان کشور عزیز داشتند، فرمانده معظم کل قوا، روز دهم شهریور را به نام روز پدافندهوایی مصوب فرمودند.

امیر موسوی اضافه کرد: این مناسبت، فرصتی است که ما به همه عزیزان در پدافند هوایی در اقصی نقاط این کشور پهناور، هم خدا قوت عرض کنیم و هم این روز را تبریک بگوییم و از همه تلاش‌ها و زحمات رزمندگان پدافند هوایی و خانواده صبور و گرامی شان تشکر و تقدیر کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: به همین مناسبت ما امروز با هیئت رییسه ارتش، روسای سازمان‌های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا( ص) و فرماندهان محترم نیرو‌ها و برخی  مسئولان محترم  ارتش به ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش آمدیم.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: در این شورا به مناسبت روز پدافند،  نیروی پدافند هوایی گزارشی از وضعیت فعلی خود؛ پیشرفت‌ها و تفاوتها در مقایسه با مقاطع زمانی گذشته،  ارائه کرد و راهبردها و راهکارهای هم افزایی هر چه بیشتر برای برآیند بهتر و رسیدن به هماهنگی بیشتر با سایر نیرو‌ها مطرح شد.: امروز هیچ نگرانی در بحث اشراف، شناسایی، کشف و در صورت نیاز، درگیری نداریم.

سرلشکرموسوی افزود: ما هشت سال جنگ تحمیلی را در مقابل سه نیروی هوایی دشمن بعثی و نیروی هوایی بعضی کشور‌ها که کمک می‌کردند؛ پشت سر گذاشتیم. وقتی می‌گوییم سه نیروی هوایی برای این است که دو بار در طول جنگ تحمیلی نیروی هوایی دشمن بعثی به کلی تمام شد و دشمنان آمدند یک نیروی هوایی جدید برای رژیم بعث درست کردند که هر لحظه آن روزها یک  تجربه و یک دانش متراکم است.

وی همچنین افزود: این تجربیات ارزشمند کمک می‌کند که یک نیرو بداند برای ایستادگی در مقابل دشمنانش باید چه داشته باشد، چگونه عمل کند و چه آموزش‌هایی را ببیند.

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: به دلیل استمرار تهدیدهای بعد از آن  دوران  در این ۴۲ سال یک ثانیه چشم برهم نگذاشتیم و در راستای ارتقای توان و آمادگی رزمی خودمان کوشیده ایم.

سرلشگر موسوی در پایان با  اشاره به اینکه هیچ اتکایی به کشور بیرونی نداریم  گفت: نیروی پدافند هوایی  به اذعان کارشناسان نظامی برترین نیروی پدافند هوایی منطقه است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!