پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۶:۱۶
دفاعی نظامی - کد خبر : 10367
جمعه، ۲۸ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

سرلشگر موسوی :شرکت گسترده مردم در انتخابات موجب اقتدار نیروهای مسلح است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی :از ملت بزرگ ایران دعوت می کنیم تا هر چه زودتر پای صندوق های رأی بیایند و این واجب شرعی را انجام دهند

سرلشگر موسوی :شرکت گسترده مردم در انتخابات موجب اقتدار  نیروهای مسلح است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری انتخابات، با حضور در یکی از شعب مستقر در مجتمع مسکونی شهید سرلشکر فلاحی پس از انداختن رأی در صندوق گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «شرکت در انتخابات واجب عینی است» از اینرو ما سعی می کنیم همواره واجباتمان را اول وقت انجام دهیم.

به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: از ملت بزرگ ایران دعوت می کنیم تا هر چه زودتر پای صندوق های رأی بیایند و این واجب شرعی را انجام دهند.

سرلشکر موسوی با تاکید براینکه انتخابات با تعیین سرنوشت مردم و کشور گره خورده است افزود: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت ملت بزرگ ایران را برای ۴ سال آینده تعیین می کند.

وی شرکت در انتخابات را راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور عنوان کرد و افزود: اقتدار، تداوم و قوی تر شدن انقلاب اسلامی به شرکت در پای صندوق های رأی بستگی دارد.

فرمانده کل ارتش گفت: امروز به فرموده مقام معظم رهبری «روز ملت ایران است»؛ مردم در این روز صحنه دار اصلی کشور هستند که با حضور هوشمندانه در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح سرنوشت کشور را برای ۴ سال آینده تعیین می کنند.

وی ادامه داد: فرماندهان ما در ارتش و سایر نیروهای مسلح همگی برای انجام این تکلیف شرعی اول وقت اقدام کرده تا این فریضه را انجام دهند.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: امیدواریم ملت بزرگ ایران یکبار دیگر با حضور پر شکوه خود در پای صندوق های رای، حماسه دیگری را رقم بزنند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور پرشور و نشاط مردم در پای صندوق های رای سبب می شود تا نیروهای مسلح احساس دلگرمی و حمایت بیشتری از سوی مردم داشته باشند و این مهم ما را در انجام وظایف خود در مرزهای هوایی، زمینی و هزاران کیلومتر آنطرف تر در دریاها مصمم تر خواهد کرد.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!