چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۲۳:۳۵
حوادث و انتظامی - کد خبر : 12228
چهارشنبه، ۱۷ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

سایر دستگاه‌ها با ناجا در تأمین امنیت هم راستا شوند

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با وزیر کشور، به جایگاه وزیر کشور در هم راستا سازی تمام دستگاه ها، وزارتخانه ها و نهادها با ناجا برای تامین امنیت تاکید کرد.

سایر دستگاه‌ها با ناجا در تأمین امنیت هم راستا شوند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، دیدار سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در دیدار که با دکتر احمد وحیدی به همراه تعدادی از معاونان و رؤسای پلیس های تخصصی در وزارت کشور برگزار شد.
 
فرمانده نیروز انتظامی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب وزیر کشور به اهمیت جایگاه ویژه وزیر کشور هم راستا سازی سایر دستگاه ها، وزارتخانه ها و نهادها با ناجا در حفظ نظم و تأمین امنیت جامعه تاکید کرد.
 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سراسر کشور به صورت شبانه روزی و مقتدرانه برای تأمین امنیت جامعه و خدمت رسانی به مردم در تلاشد، عنوان کرد: وزیر کشور به دلیل داشتن سمت جانشینی فرمانده معظم کل قوا در امور ناجا و تفویض بخشی از اختیارات معظم له در این زمینه از نقش بسیار مهمی برخوردار است.
 
هنر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت نرم است
 
احمد وحیدی نیز در ادامه این دیدار از اقدامات و عملکرد شایسته نیروی انتظامی برای ارتقاء امنیت جامعه، تقدیر کرد و بر اهمیت بیشتر امنیت نرم به نسبت امنیت سخت تاکید کرد و نقش ناجا را به عنوان متولی تأمین نظم و امنیت در جامعه بسیار مهم دانست.
 
وزیر کشور تأکید کرد: هنر نیروی انتظامی زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که در تأمین امنیت این سرزمین پهناور بیش از هر چیز به امنیت نرم تکیه کرده و از امنیت سخت پرهیز کند.
 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک سازمان جامعه محور است، عنوان کرد: مسئول سازی سایر دستگاه هاو نهادهای ذیربط در تولید امنیت جامعه از دیگر عملکردهای مهم ناجا به شمار می آید.
 
جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور ناجا عملکرد نیروی انتظامی را حفظ سرمایه اجتماعی دانست و گفت: این موضوع برای افزایش اعتماد عمومی جامعه بسیار مهم است.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار حوادث و انتظامی
پربیننده‌ترین اخبار حوادث و انتظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!