پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۴:۴۱
دفاعی نظامی - کد خبر : 17071
دوشنبه، ۲۶ دي، ۱۴۰۱ - ۸:۰۰

سامانه پدافند هوایی باور 373 در چرخه عملیاتی

امیر صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش کشورمان از حضور سامانه باور 373 در چرخه پدافندی کشور خبرداد و تاکید کرد در حال حاضر قدرت پدافندی کشور به بالاترین میزان رسیده.

سامانه پدافند هوایی باور 373 در چرخه عملیاتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمين ، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آخرین مصاحبه خود خبر از  حضور پدافند باور 373 در چرخه پدافندی کشور داد و اعلام کرد که با وجود این سامانه ، ما در حال حاضر تبدیل به یکی از قدرت های مطلق در پدافند هوایی شده ایم.

امیر فرماندهی تصریح کرد : ما با ارتقای سامانه پدافند باور 373 ، به صراحت می‌توانم بگویم که در حال حاضر قدرت مطلق پدافند هوایی جهان هستیم.

امیر صباحی‌فرد در رابطه با میزان توانایی این سامانه در حفظ و امنیت کشور گفت : نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق پدافندی هوایی بود ، حالا با ارتقای این پدافند می توانیم بگوییم که کشور ما در این زمینه هم سطح با برترین کشور های دنیا شده است.

امیر فرماندهی در رابطه با سامانه باور 373 گفت : از این نوع سامانه پدافندی فقط یکی دو کشور در دنیا دارند و این باعث افتخار ماست.

امیر صباحی‌فرد در رابطه با این که آزمایشات صنایع دفاعی در رابطه با ساخت و حتی ارتقا آن ، در برابر چشم همگان انجام داد ، او در ادامه گفت که تمام جهان شاهد این بودند که در ایران قرار است از یک قدرت جدید رونمایی شود.

در حال حاضر در دنیا همه کشور ها به قدرت پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران واقف هستند و این موضوع را به خوبی می دانند که امنیت هوایی کشور ایران بیش از پیش قدرتمند شده است. 

امیر فرماندهی گفت که در حال حاضر این سامانه پدافندی به چرخه محافظتی کشور اضافه شده و امنیت هوایی ایران را به قدر زیادی بالابرده ، آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران را رصد می‌کند تا از هرگونه تجاوز از سوی دیگر کشورها پیشگیری کند.

در پایان این مصاحبه،  فرمانده پدافند هوایی ارتش کشورمان اشاره کرد که سامانه پدافند باور 373 یک ویژگی خاص و منحصر به فرد دارد و آن هم این است که می‌تواند اهداف RCS (سطح مقطع کوچک) را با دقت بالا مورد هدف قرار دهد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!