جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۷:۰۱
سایر حوزه ها - کد خبر : 16976
شنبه، ۱۰ دي، ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱

سارا خادم الشریعه مهاجرت کرد

بهترین شطرنج باز زن ایرانی بعد از کشف حجاب در مسابقات جهانی شطرنج که در آلباتی قزاقستان برگذار می شد ، تصمیم به مهاجرت گرفت.

سارا خادم الشریعه مهاجرت کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از گاردین ، سارا خادم الشریعه بعد از شرکت در مسابقات قهرمانی شطرنج جهان و کشف حجاب در این مسابقات تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.
 
بنابر گزارش منتشر شده از سوی گاردین ، سارا خادم الشریعه ، زن شماره یک شطرنج ایران تصمیم گرفته است به اسپانیا مهاجرت کند و از این پس برای این کشور در مسابقات جهانی شطرنج حاضر می شود.
 
 
روزنامه ال پایس هم روز جمعه 9 دی ماه با انتشار تصویری این موضوع را تایید کرد تا دومین استاد بزرگ شطرنج ایران بعد از علیرضا فیرزجا که در همین روزها خبر مهاجرت او نیز به فرانسه تایید شده بود باشد.
 
خبر و تصویری که در آن  سارا خادم الشریعه کشف حجاب کرده است این روزها در فضای مجازی بسیار سر و صدا به پا کرده ، بر خلاف الناز رکابی که در مسابقات صخره نوردی کشف حجاب کرده بود ولی به ایران بازگشت ، سارا خادم الشریعه از این کار امتناع کرده و تصمیم به مهاجرت به اسپانیا گرفته است.
 
اطلاعات بدست آمده نشان می دهد سارا خادم الشریعه از همان قزاقستان و در پایان مسابقات به همراه همسر و فرزند خردسالش به اسپانیا رفته است.
 
سارا سادات خادم الشریعه متولد 20 اسفند سال 1375 است که در شهر تهران به دنیا آمد و در خانواده خود تک فرزند است ، او در شهریور 1396 با اردشیر احمدی فیلمساز و مجری اینترنتی ازدواج کرده است. در سن 18 سالگی توانسته بود به درجه استاد بزرگ بانوان در 84 مین کنگره شطرنج جهان دست پیدا کند. او در طی 11 دوره فقط یک بار شکست خورده بود و در این رقابت ها با استادان بزرگ شطرنج جهان به رقابت پرداخته بود.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سایر حوزه ها
پربیننده‌ترین اخبار سایر حوزه ها
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!