سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۰۹:۱۲
سیاست - کد خبر : 9587
پنجشنبه، ۳۰ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

زیباکلام : رئیس جمهور شدن لاریجانی برای نظام بهتر است

پیروزی آقای رئیسی را در رقابت با آقای لاریجانی که اصلی ترین رقیبشان است یک جورهایی قطعی می بینم.

زیباکلام : رئیس جمهور شدن لاریجانی برای نظام بهتر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از رسانه داخلی ، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگوی انتخاباتی در بستر کلاب هاوس با بیان اینکه اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند اصولگرایان پیروز خواهند شد، انتخاب لاریجانی را برای نظام بهتر دانست.

صادق زیباکلام در نشست انتخاباتی کلاب هاوس اظهار داشت: من معتقد هسیتم ریاست جمهوری آقای لاریجانی برای نظام خیلی بهتر از ریاست جمهوری آقای رئیسی است. جمله "من پیروزی اصولگرایان را قطعی می دانم" یک طنزی بود که اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند اصولگرایان پیروز می شوند، این یک واقعیت تلخ است. چون مردم ظاهرا نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند، اصولگرایان پیروز می شوند.

آقای رئیسی شانس خود را بالا دید که آمد

زیباکلام افزود: به عقیده من آقای رئیسی قطعا پیروز این انتخابات خواهند بود، ایشان یقینا سبک و سنگین کردند و بررسی هایشان نشان داده است که شانسشان برای پیروزی بالاست. ایشان قطعا به این نتیجه رسیده اند که پیروز خواهند شد و این اتفاق برایشان یک اعتبار است.

من پیروز این انتخابات را آقای رئیسی می دانم، به این خاطر تعجب کردم که آقای دکتر لاریجانی ثبت نام کردند، چون با حضور آقای رئیسی هیچ شانسی برای دیگر کاندیداها وجود ندارد.

وی بیان کرد: در مورد اصلاح طلبان، ثبت نام آقای تاجزاده یک موجی در بدنه اجتماعی شان به وجود آورد. یک اقلیتی در کلاب هاوس می گفتند که با تائید صلاحیت آقای تاجزاده ممکن است در انتخابات شرکت کنند. در روم تشکیل شده با حضور آقای تاجزاده از ایشان سوال شد که در صورت رد صلاحیت، از فرد دیگری حمایت می کنید یا نه، آقای تاجزاده پاسخ قطعی به این سوال ندادند.

پرونده اصلاح طلبان بسته شده است

این فعال سیاسی ادامه داد: پرونده اصلاح طلبان بسته شده و آنها وقتشان را تلف می کنند، کسی به این گروه رای نخواهد داد و رقابت در اردوگاه اصولگرایان باقی می ماند. برخلاف نظر آقای گودرزی من خیلی به این جریان های عدالتخواهی باور ندارم، این جریان ها پوپولیستی هستند و کسی را سمت صندوق جذب نمی کند.

با بودن یک اقتصاد فاسد دولتی چگونه می توان از عدالتخواهی صحبت کرد؟ عدالتخواهی بدون اصلاح ساختار سیاسی وجود ندارد.

زیباکلام گفت: من معتقد هستم ریاست جمهوری آقای لاریجانی برای نظام خیلی بهتر از آقای رئیسی است، من خیلی شانس زیادی برای آقای لاریجانی نمی بینم. آقای قالیباف هوشیار بودند که با حضور آقای رئیسی در انتخابات شرکت نکنند.

این چهره اصلاح طلب در پایان افزود: دلم می خواست از آقای لاریجانی می پرسیدم به چه امیدی در انتخابات شرکت کردند؟ پیروزی آقای رئیسی را در رقابت با آقای لاریجانی که اصلی ترین رقیبشان است یک جورهایی قطعی می بینم.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!