پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۱:۰۴
زنان و جوانان - کد خبر : 15244
جمعه، ۰۱ بهمن، ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

زنان و مادران ما، حرکت تمدنی کشور را با خِرد ورزی سرعت خواهند بخشید

معاون امور زنان رئیس جمهور گفت: باید زنان را دریابیم و قدردان زحمات آن‌ها باشیم و زنان و مادران ما، حرکت تمدنی کشور را با خِرد ورزی سرعت خواهند بخشید.

زنان و مادران ما، حرکت تمدنی کشور را با خِرد ورزی سرعت خواهند بخشید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، انسیه خزعلی امروز، پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: میلاد حضرت زهرا (س) استقبال از دهه مبارک فجر است، این روز شایسته به زنان تعلق گرفت و الگوی جامع برای زنان و مردان است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه ایشان در شرایط سخت در دفاع از ولایت چالش‌ها را به فرصت تبدیل کردند، تاکید کرد: زنان مورد ستایش قرآن هم در شرایط سخت تدابیر مهم و شایسته اتخاذ کردند و مسیر تاریخ را تغییر دادند.

وی افزود: مادران شهدا نیز جوانان رشید خود را به‌ راحتی و با دلی آرام و پیوند خورده به رضای الهی تقدیم کردند و مردانه‌ترین مرحله دفاع مقدس، این حرکت مادران و همسران شهداست. برخلاف همه جنگ‌ها در عالم، زنان در جبهه مقاومت، مشوق، مدافع و همراهان گمنام هستند که دل شهدا را محکم نگه می‌دارند.

او با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر روز دیگر نیازمند حضور با بصیرت زنان درصحنه هستیم، گفت: دشمن، در این جنگ به‌ظاهر نرم، ولی سخت و دشوار زنان و خانواده‌ها را ناجوانمردانه هدف گرفته است و اگر دشمن در دل خانواده به پیروزی برسد، شکستی سخت را باید تحمل کرد.

خزعلی  یادآور شد:  زنان در جنگ رسانه‌ای باید مجهز به سلاح روزآمد و تأثیرگذار شوند، زیرا بَنای دشمن به تعبیر قرآن کریم نابودی سرمایه‌های مادی و معنوی است، بانوان نخواهند گذاشت ارزش‌های والا و خدادادی آن‌ها به ضد ارزش تبدیل شود، نخواهند گذاشت موقعیت والای مادری تحقیر شود.

معاون امور زنان رئیس‌جمهور، افزود: دشمن به خوبی سرمایه‌های مادی و معنوی جهان اسلام را شناخته و آن‌ها را هدف گرفته است. کشور‌های غربی با همه ادعای دموکراسی، از حضور زنان در مسابقات ورزشی جلوگیری می‌کنند، حضور زنان ما باحجاب اسلامی برای آن‌ها زنگ خطر است و به‌شدت برای دشمن هزینه دارد و این الگوی جدید به جهان نشان داد که باحجاب می‌توان از سرمایه‌های زن دفاع کرد.

وی ادامه داد: زنان وظیفه‌دارند در دو سنگر از تمام توان و داشته‌های معنوی خود استفاده کنند، یکی سنگر اجتماع و دیگری سنگر خانواده است و ستون خیمه را زنان جهادگر باید بر دوش بکشند.

وی با بیان اینکه ماموریت معاونت امور زنان و ریاست جمهوری ارتقا و تعالی زنان و خانواده و آسیب زدایی در راستای توانمند سازی زنان است گفت: رفع محرومیت و درمان آسیب‌ها مانند افزایش طلاق و تغییر سبک زندگی از جمله این مأموریت‌هاست، باید زنان را دریابیم و قدردان زحمات آن‌ها باشیم و زنان و مادران ما، حرکت تمدنی کشور را با خِرد ورزی سرعت خواهند بخشید.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار زنان و جوانان
پربیننده‌ترین اخبار زنان و جوانان
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!