جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۲:۱۹
فناوری - کد خبر : 700
چهارشنبه، ۱۷ مهر، ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰

رونمایی تلگرام از بلاکچین جدید TON در رقابت با سایر ارزهای دیجیتالی

بر اساس پیش بینی های مختلف قیمت آینده توکن گرام در حدود 2.1 تا 8 دلار تخمین زده می شود، این درحالی است که برخی صرافی ها در انگلستان پیش فروش این ارز را با تسویه سال 2020 و با قیمت 5.9 دلار آغاز کرده اند.

رونمایی تلگرام از بلاکچین جدید TON در رقابت با سایر ارزهای دیجیتالی

در تاریخ 24 خرداد سال جاری بود که آژانس تحقیقاتی روسی به نام Aton گزارشی پیرامون شبکه باز تلگرام (Telegram Open Network) با نام اختصاری TON منتشر کرد. تلگرام یک پلتفرم بلاکچین توسعه یافته جدید را برای برقراری ارتباط مابین ارز های دیجیتالی و بلاک چین ایجاد کرده است، این شبکه گسترده قصد دارد در کنار ارائه خدمات متنوعی که دارد پرداخت های داخلی را نیز تسهیل کند.

 


در سال 2018 بود که TON یکی از بزرگترین عرضه اولیه های سکه (ICO) را برگزار کرد و صاحب درآمدی بالغ بر 1.7 میلیارد دلار شد، البته این عرضه اولیه به صورت خصوصی برگزار شد. از سرمایه گذاران بزرگ این پروژه می توان به سرگئی سولونین(یکی از بنیان گذاران سرویس پرداخت کیوی Qiwi) و همچنین دیوید یاکوباشویلی (از بنیان گذاران شرکت لبنیاتی WBD) اشاره کرد. البته برخی رسانه های روسیه از رومن آبراموویچ مالک سابق باشگاه چلسی هم به عنوان یکی از سرمایه گذاران نام می برند، در گزارش های اولیه ای که به سرمایه گذاران این پروژه داده شده TON در مقایسه با بیت کوین و اتریوم ارزنده تر بوده و سرعت تراکنشی برابر با شرکت های ویزا و مستر کارت خواهد داشت.


طبق اطلاعاتی که از آژانس تحقیقاتی Aton منتشر شده، ارز دیجیتالی TON که گرام(Gram) هم نامیده می شود ابتدا با محدودیت 5 میلیارد دلاری عرضه خواهد شد. با توجه به تورم 2 درصدی در نظر گرفته شده برای این ارز ، حدودا 35 سال طول می کشد تا به ارزش 10 میلیارد دلار معادل دو برابر ارزش کنونی دست پیدا کند. هرچند از آنجایی که این ارز دیجیتالی به صورت عمومی خرید و فروش نمی شود، محاسبه قیمت واقعی آن بسیار سخت خواهد بود البته با توجه به بررسی های Aton میانگین قیمت گرام در عرضه اولیه خصوصی حدود 1.33 دلار بوده است.

 


بر اساس پیش بینی های مختلف قیمت آینده توکن گرام در حدود 2.1 تا 8 دلار تخمین زده می شود، این درحالی است که برخی صرافی ها در انگلستان پیش فروش این ارز را با تسویه سال 2020 و با قیمت 5.9 دلار آغاز کرده اند. بلاکچین TON  سازگار با نرم افزار های مبتنی بر اتریوم خواهد بود و قرار است تا تاریخ 31 اکتبر سال جاری شبکه اصلی آن راه اندازی شود.
 


 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فناوری
پربیننده‌ترین اخبار فناوری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!