چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۱۱:۲۷
دفاعی - کد خبر : 7972
يكشنبه، ۲۴ اسفند، ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

رونمایی از سامانه نوین بیمارستانی نیروی زمینی سپاه

آیین رونمایی از سامانه نوین بیمارستان نیروی زمینی سپاه با رویکرد مقابله با بیماری کووید ۱۹ صبح امروز با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و سعید نمکی وزیر بهداشت برگزارشد

رونمایی از سامانه نوین بیمارستانی نیروی زمینی سپاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین،آیین رونمایی از سامانه نوین بیمارستان نیروی زمینی سپاه با رویکرد مقابله با بیماری کووید ۱۹ صبح امروز با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و سعید نمکی وزیر بهداشت برگزارشد.

این سامانه بیمارستانی سیار با ظرفیت ۱۲۸ تخت های بیمارستانی و ترکیبی از سامانه های کانکسی کانتینری و چادری است که در کنار آن سامانه بیمارستانی سیار صعب العبور و سامانه بیمارستانی اتوبوسی نیروی زمینی سپاه نیز به عنوان سیر تحولی توسعه بیمارستان های سیار نیرو برپا شده است.

در این بیمارستان روز آمدترین تجهیزات پزشکی تخصصی و فنی به کارگیری شده و دارای بخش های مختلف یک بیمارستان تخصصی با رویکرد دفاع زیستی و سامانه‌های ام آر آی و سی تی اسکن سیار سامانه مخابراتی و سامانه تغذیه سیار است.

این بیمارستان در نوع خود در منطقه بی‌نظیر بوده و مشابه آن تاکنون در کشور تولید و راه اندازی نشده است.  سازه این سامانه بیمارستانی سیار به دست توانمند متخصصان بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه و در واحد تحقیق و توسعه توسط مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه تولید و تجهیز شده است.

از ویژگی‌های ممتاز و منحصر به فرد سامانه نوین بیمارستان سیار دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه می توان به قدرت تحرک سرعت و دقت در ارائه خدمات تخصصی در شرایط بحران ارائه خدمات مراقبت از سلامت مبتنی بر نسل نوین اعتباربخشی دستیابی به بهره‌وری موثر در بکارگیری سامانه خود اتکایی در ارائه خدمات تخصصی بدون وابستگی به امکانات شهری، رعایت شاخص‌ها و استانداردهای ملی و بین المللی در تولید سامانه و ارائه خدمات و بومی سازی سازه سامانه مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان در نیروی زمینی سپاه نام برد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!