پنجشنبه، 30 فروردين، 1403 | Thursday 18th of April 2024
۰۸:۵۷
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 16899
پنجشنبه، ۲۴ آذر، ۱۴۰۱ - ۹:۰۰

رونالدو با پرتغال تا یورو 2024

بنظر می رسد که رونالدو تصمیم دارد تا سال 2024 و رویداد مهم ملی ،جام ملت های اروپا یعنی یورو 2024 همراه تیم ملی پرتغال بماند و فعلا قصد بازنشستگی ندارد.

رونالدو با پرتغال تا یورو 2024

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، تیم ملی پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برابر مراکش قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 1 بر صفر شکست خورد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند ، نکته قابل توجه در این بازی نیمکت نشینی رونالدو در این مسابقه بود که به مانند بازی قبلی خود برابر سوئیس از روی نیمکت شاهد بازی هم تیم هایش بود و در نیمه دوم هردو مسابقه به زمین آمد و بعد از شکست تلخ مقابل مراکش ، هجمه های فراوانی علیه سانتوس ، سرمربی این تیم بیاید.

در نتیجه ، پایان بازی با مراکش همراه با غم و اندوه برای ستاره پرتغالی همراه شد.و بعد از شکست در این مسابقه و حذف از جام جهانی ، رونالدو در حالی که به سمت رختکن قدم میزد اشک می ریخت و هواداران فوتبال شاهد صحنه های تلخ و غم انگیزی بودند . چیزی که بنظر می رسید و گمانه زنی میشد این بود که رونالدو از بازی های ملی باز نشسته شود و حتی به طور کل پایان دوره بازیگری خود را اعلام کند. چرا که قبل از شروع مسابقات جام جهانی از تیم باشگاهی خود یعنی منچستر یونایتد اخراج شد.

اما امروز خبر از توافق فدراسیون فوتبال پرتغال با کریستیانو رونالدو داده شد و اطلاعات بدست آمده نشان می دهد این ستاره دوست داشتنی تا جام ملت های اروپا سال 2024 همراه تیم ملی خواهد بود.

در حال حاضر رونالدو در هیچ تیم باشگاهی فعالیت ندارد ، خبر ها به گوش میرسد که شاید او به چلسی برود ، در این روزها نیز النصر عربستان با پیشنهاد قرارداد 2.5 ساله به ارزش 500 میلیون دلار را به رونالدو و ایجنت او داده است که رونالدو در عبور از سالن به سوی رختکن بعد از بازی با کره جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا به النصر می رود یا نه جواب داد خیر.

حال باید دید چه اتفاقاتی قرار است در آینده برای این بازیکن بیو افتد ، در حال حاضر این بازیکن پرتغالی در کمپ تمرینی رئال مادرید مشغول تمرینات شخصی است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 30 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!