پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۲:۳۶
مجلس - کد خبر : 10841
شنبه، ۱۹ تير، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

روحانی بودجه چند سال را پیش خور کرده است ؛ کار برای دولت بعدی سخت است

رئیسی در دولت آینده به همه ثابت می کند که از بضاعت و ظرفیت همه افراد و جریان های سیاسی به شرط شایسته بودن، برای بهبود وضعیت کشور استفاده خواهد کرد

روحانی بودجه چند سال را پیش خور کرده است ؛ کار برای دولت بعدی سخت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد 8 ساله دولت روحانی ، گفت: روحانی با انتشار اوراق بودجه چند سال کشور را پیش خور کرده و کار برای دولت بعدی سخت است.

مجتبی ذوالنوری با اشاره به اظهارات برخی از کارشناسان مبنی بر اینکه روحانی زمین سوخته را تحویل دولت بعدی می دهد، اظهار داشت: تعبير «زمین سوخته» برای زمانی است که آنچه روی زمین بوده، کامل نابود نشده است و فقط یک، مخروبه به آیندگان تحویل داده می شود. بنده معتقدم روحانی اصلا زمینی را باقی نگذاشته است که بخواهد به دولت بعدی تحویل دهد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور تمام زیرساخت ها را در این هشت سال با سوءمدیریت خود از بین برده است، گفت: برای متال، در حال حاضر ما با کمبود نهاده های دامی مواجه هستیم و به دلیل کمبود این نهاده های دام های مولد در آستانه نابود شدن هستند. یکی دیگر از اشکالات دامداران این است که در صورت وجود نهاده های دامی، قیمت آن به حل بالاست که نگهداری دام برای دامداران مقرون به صرفه نیست.

ذوالنوری ضمن انتقاد از ادعای اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه ما کشور را با رشد اقتصادی مثبت به دولت آینده تحویل می دهیم، گفت: مردم بعد از هشت سال رئیس جمهور را به خوبی شناخته و می دانند که باید به چه نحوی صحبت های روحانی را مورد ارزیابی قرار دهند، زمانی که روحانی درباره موضوعی به صورت مثبت صحبت کند، مردم می دانند که واقعیت و اصل ماجرا برخلاف میاحتی است که وی مطرح می کند و حرف ها و آمارهای او را نمی پذیرند.

صحبت های رئیس جمهور، کاملا برخلاف آمار و اطلاعاتی است که ارائه می دهد. مردم از یاد نمی برند که رئیس جمهور در زمان تبلیغات انتخاباتی خود چه وعده هایی دارد اما این و خانه ها را عملیاتی نکرد و همه دیدند که عملکرد وی هیچ انطباقی با وعده هایی که به مردم در زمان انتخابات داده بود، ندارد.

 وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه کشور درگیر مشکلات بسیار زیادی است، به نظر شما دولت آینده در چه بازه زمانی می تواند این مشکلات را مرتفع کند، گفت: دولت روحانی در این هشت سال به گونه ای عمل کرد که باعث شد کار دولت آینده بسیار سخت شود. باید با اقدامات جهادی، ضعف دولت روحانی را جبران کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم باید با تلاش مضاعف و کار جهادی عملکرد ضعیف دولت روحانی و خسارت هایی را که آنان به کشور وارد کردند، جبران کند، افزود: رفع مشکلات بسیار زیاد کشور نیازمند کار جهادی و همت مضاعف است.

ذوالنوری با بیان اینکه ناکارآمدی شخص رئیس جمهور در این هشت سال مشکلات زیادی را برای کشور و مردم ایجاد کرده گفت: درست است که عملکرد اعضای دولت و کابینه روحانی هم خیلی قابل قبول نبود، اما بنده معتقدم اگر ما در این هشت سال رئيس جمهور دیگری داشتیم، قطعا می توانست سه برابر کاری را که در این دولت انجام داده است، انجام دهد و حتی قادر بود از همين کابينه موجود نهایت استفاده را ببرد و برای رفع مشکلات، از آنان حسابی کار بکشد.

وی با بیان اینکه البته ممکن است وضعیت کشور به صورت کامل بهبود نیابد، ادامه داد: برای رفع مشکلات متعدد کشور ما دو مرحله پیش رو داریم، در وهله اول باید دولت سیزدهم وضعیت موجود را تثبیت کند تا شرایط وخیم تر شود و در گام بعدی هم آنان باید به صورت جدی و جهادی، بهبود وضعیت کشور را در دستور کار قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تماس های تلفنی با اصلاح طلبان نشان می دهد که ملاک رئیسی شایسته گزینی است و قطعا با شروع کار دولت هم این رویه را ادامه می دهند، تصریح کرد: رئیسی در دولت آینده به همه ثابت می کند که از بضاعت و ظرفیت همه افراد و جریان های سیاسی به شرط شایسته بودن، برای بهبود وضعیت کشور استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کشور برای همه مردم است و باید از توانمندی همه افراد برای اداره صحیح کشور استفاده کرد، گفت: افراد شایسته و توانمند هم نباید از در اختیار قرار دادن توانمندی های خود برای رفع مشکلات کشور دریغ کنند و از سوی دیگر، در دولت آینده هم باید از بضاعت همه افراد و جریان های سیاسی کشور که برنامه ای برای ارتقا و تعالی کشور دارند استفاده کرد که رئیسی چنین روحیه ای دارد و این موضوع را مورد توجه قرار خواهد داد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!