جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۶:۱۸
دولت - کد خبر : 9951
پنجشنبه، ۱۳ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

روحانی : هیچ قدرتی نمی‌تواند با اندیشه مقابله کند

هیچگاه تفنگ و فشار و زندان نمی تواند راهگشا باشند و نمی توانند جلوی مسیری که عقل ، خرد و اندیشه آن را به ما توصیه می کند بگیرد

روحانی : هیچ قدرتی نمی‌تواند با اندیشه مقابله کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، رئیس جمهور حسن روحانی امروز (13 خرداد) در آئین بهره برداری از طرح های ملی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: بسیار خوشحالم در شرایط جنگ اقتصادی هفتادمین پنجشنبه افتتاح را امروز شاهد بودیم و ان شاءالله این پنجشنبه ها را تا آخرین پنجشنبه خدمت در این دولت ادامه خواهیم داد که روز عید غدیرخم خواهد بود.

این افتتاح ها نشانه خوبی برای دشمنان و بدخواهان است، آنها فکر می کردند با تحریم ها می توانند همه چیز را متوقف کنند ولی ما خواستیم با این پنجشنبه های افتتاح به آنها بفهمانیم ملت ایران و مدیران کشور در سخت ترین شرایط کشور هم برای تولید و جهش آن تلاش هایشان را ادامه خواهند داد و به ثمر می رسانند.

روحانی افزود: امروز بیش از 7 هزار و 500 میلیارد تومان طرح و پروژه افتتاح و برای بیش از 16 هزار نفر اشتغالزایی شد. بیش از 20 هزار هکتار زهکشی شد، این کار درآمد کشاورزی را به دو برابر می رساند و بر محصولات کشاورزی افزوده می شود.

وقتی بحث اینترنت عشایر مطرح می شود، وزارت ارتباطات خودش را به کشاورزی وصل می کند و این دانش ها در کنار هم قرار می گیرند و وضع یک مرغداری، یک دامداری، یک باغ و یک مزرعه و... را به ما اطلاع می دهد. امروز همه چیز باید مبتنی بر علم باشد، علم و دانش برای ما باور می سازد. اگر باور ساخت همه به میدان می آیند، امام باورها را افزایش می داد و با علم و دانش و اندیشه جدیدش، گره ها را می گشود و علاقمندانش مسیر را طی می کردند.

رئیس جمهور گفت: هیچ قدرتی نمی تواند با اندیشه مقابله کند، 15 خرداد نشان داد که یک رژیم که تا دندان مسلح است و متکی به آمریکا بود، خواست با اندیشه امام مبارزه کند و شکست خورد. همه 15 خرداد این است که اسلحه و زور در برابر اندیشه پیروز نمی شود، مردمی که به راه ، باور ، اندیشه و نهضت امام باور کرده بودند، در برابر گلوله، شکنجه ، زندان و ... ایستادگی کرده و نهضت را به پیروزی رساندند.

هیچگاه تفنگ و فشار و زندان نمی تواند راهگشا باشند و نمی توانند جلوی مسیری که عقل ، خرد و اندیشه آن را به ما توصیه می کند بگیرد. ان شاءالله همه ما پیرو خط ، راه و اندیشه امام باشیم و بتوانیم کشور را در مسیر توسعه و تعالی قرار بدهیم. 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!