پنجشنبه، 30 فروردين، 1403 | Thursday 18th of April 2024
۲۳:۴۹
سلامت - کد خبر : 8488
سه شنبه، ۱۷ فروردين، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

رنگ قرمز و پرخطر کرونا در قائم شهر

یحیی یوسف‌پور، فرماندار شهرستان قائمشهر: ظرفیت بیمارستان های رازی و ولیعصر شهرستان قائمشهر در حال تکمیل است.

رنگ قرمز و پرخطر کرونا در قائم شهر

به گزارش پایگاه خبرگزاری ایران زمین، یحیی یوسف‌پور،فرماندار شهرستان قائمشهر وضعیت قرمز کرونایی قائمشهر را بسیار بحرانی و جدی توصیف کرد و افزود: هم اکنون ۱۷۲ بیمار کرونایی در بیمارستان های رازی و ولیعصر به عنوان ۲ مرکز مشخص درمانی بیماران مبتلا به کرونا این شهرستان بستری هستند که تقریباً نهایت ظرفیت تخت های بیمارستانی این شهرستان است.

وی ضمن ابراز نگرانی بابت افزایش مراجعات بیماران سرپایی به بیمارستان های این شهرستان، گفت: از مردم می خواهیم تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در صورتی که مردم فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، وضعیت پاندمی کرونا در این شهرستان از این هم بدتر خواهد شد.

فرماندار شهرستان قائمشهر با تاکید بر اینکه مردم از عادی انگاری پرهیز کنند، افزود: از مردم می خواهیم تا برای سلامتی خود و شهروندان از هرگونه دورهمی ها، مراسمات و حضور در اجتماعات پرهیز کنند تا بتوانیم از وضعیت حاد بیماری خارج شویم.

یوسف پور با بیان اینکه طبق شیوه نامه ابلاغی مشاغل سطح ۲ و ۳ و ۴ باید تا اعلام وضعیت رنگ‌بندی جدید فعالیت خود را تعطیل کنند تصریح کرد: مجبوریم برای پیشگیری و مهار ویروس جهش یافته و همچنین برای حفظ سلامتی شهروندان تدابیر سختگیرانه‌ای را در پیش بگیریم

فرماندار قائمشهر در پایان با اعلام اینکه ما هیچ گاه از تعطیلی کسب و کار و فعالیت اقتصادی استقبال نمی کنیم، گفت که از کسبه خواهان همراهی و همدلی هستیم تا با همراهی هم بتوانیم شرایط را کنترل کنیم و وضعیت را بهتر کنیم.

در حال حاضر بیش از نیمی از شهرستان های استان مازندران وارد رنگ بندی پر خطر قرمز و نارنجی شده اند. بر اساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، وضعیت کرونایی ۱۱ شهرستان استان نارنجی و ۲ شهرستان رامسر و قائمشهر نیز در وضعیت پرخطر قرمز به سر می برند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سلامت
پربیننده‌ترین اخبار سلامت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 30 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!