جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۲:۱۰
فرهنگ و هنر - کد خبر : 12581
يكشنبه، ۲۸ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

رقابت ۹۷0 پادکست در جشنواره‌ قصه‌گویی کانون

پس از داوری مرحله‌ی اول جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۹۷۰پادکست قصه‌گویی به مرحله‌ی دوم ارزیابی بیست‌وسومین دوره این جشنواره راه یافت.

رقابت ۹۷0 پادکست در جشنواره‌ قصه‌گویی کانون
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، محمد گودرزی‌دهریزی، دبیر بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری با اشاره به اینکه بخش پادکست برای نخستین بار به این جشنواره افزوده شده است، عنوان کرد: ۱۷۰۰ اثر در این زمینه به دبیرخانه رسیده است که در مرحله نخست این آثار از سوی یک گروه ۵ نفره مورد پایش قرار گرفتند.
 
وی با تاکید بر اینکه که این آثار در مرحله‌ی دوم از سوی یک گروه ۳ نفره از داوران مجرب پایش و برترین‌ها معرفی خواهد شد، گفت: تعدا 970 اثر به مرحله دوم داوری در این بخش راه یافت که با تلاش همکاران و داوران جشنواره، طی ۱۰ روز قبل از اختتامیه و مرحله‌یِ کشوری، برگزیدگان قصه‌های صوتی مشخص و در اختتامیه‌ جشنواره بیست و سوم معرفی می شوند.
 
نظری ضمن بیان اینکه بعضی از آثار فرستاده‌شده استانداردهای لازم برای راه یافتن به مرحله‌ی دوم را نداشتند، افزود: به طور مثال بعضی از شرکت‌کنندگان نمایش‌های رادیویی را به جای پادکست برای جشنواره فرستاده بودند. همچنین یکی از مشکلات شایع در آثار رسیده، عدم توجه به مدیریت زمان برای ساخت پادکست بود که موجب حذف برخی از آثار در مرحله‌ی اول شد.
 
دبیر بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در ادامه گفت: آثار راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی حداکثر تا ماه آبان، انتخاب و معرفی خواهد شد. 
 
مرحله‌ی پایانی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود. و علاقه مندان برای مشاهده اسامی راه‌یافته به این مرحله می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www. kanoonfest. ir و یا پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی https://www.kanoonnews.ir مراجعه نمایند.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!