چهارشنبه، 29 فروردين، 1403 | Wednesday 17th of April 2024
۰۰:۱۲
ورزشی - کد خبر : 4687
دوشنبه، ۱۶ تير، ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

رقابت جذاب بارسلونا و رئال مادرید در راه رسیدن به قهرمانی

بامداد امروز تیم بارسلونا در زمین ویارئال به مصاف این تیم رفت که موفق شد در یک دیدار پرگل با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسد

رقابت جذاب بارسلونا و رئال مادرید در راه رسیدن به قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، شب گذشته و از هفته سی و چهارم رقابت های فوتبال اسپانیا(لالیگا) دو دیدار حساس برگزار شد که هردو تیم بارسلونا و رئال مادرید موفق شدند به پیروزی دست پیدا کنند. در سری آ ایتالیا هم تیم اینتر شکست غافلگیرکننده‌ای را پذیرفت اما تیم ناپولی مقابل میهمان خود به برتری رسید.

پیروزی رئال مادرید با همان همیشگی

رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در استادیوم "سن مامس" مقابل هم قرار گرفتند که درنهایت شاگردان زیدان با گلزنی "راموس" موفق به کسب 3 امتیاز شدند. کاپیتان رئال در دقیقه 73 و از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را به ثمر رساند، سرخیو راموس برای 22 امین بار پیاپی پنالتی خود را تبدیل به گل کرد تا رکورد جدیدی خلق کند. او همچنین تعداد گلهای خود در این فصل را به عدد 10 رساند تا به عنوان یک مدافع عملکرد خارق العاده ای داشته باشد.

رئال مادرید با کسب این نتیجه 77 امتیازی شد و در صدرجدول باقی ماند، بیلبائو هم 48 امتیازی باقیماند و در رده هشتم قرار گرفت. در لحظات پایانی این دیدار راموس با دریافت کارت زرد دیدار بعدی تیمش را از دست داد.

برد پرگل بارسلونا مقابل زیردریایی ها

بامداد امروز تیم بارسلونا در زمین ویارئال به مصاف این تیم رفت که موفق شد در یک دیدار پرگل با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسد. ابتدا مدافع ویارئال در دقیقه 3 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بارسلونا پیش بیافتد، اما چند دقیقه بعد حرکت تیمی ویارئال با گلزنی "مورنو" همراه شد تا کار به تساوی کشیده شود. این پایان کار در نیمه نخست نبود و "سوارز" با ضربه ای استادانه گل دوم بلوگرانا را وارد دروازه ویارئال کرد تا بارسلونا پیروز به رختکن برود. 

در نیمه دوم هم بارسلونا توپ و میدان را در اختیار داشت و در یکی از موقعیت ها پاس زیبای مسی با ضربه تماشایی "گریزمن" به گل سوم بارسلونا تبدیل شد، گریزمن با یک ضربه چیپ از پشت محوطه جریمه این گل را به ثمر رساند. در لحظات پایانی بازی هم حرکت انفرادی "فاتی" بازیکن تازه وارد و جوان بارسلونا به گل چهارم تبدیل شد تا شاگردان ستین 73 امتیازی شده و پشت سر رئال در رده دوم قرار بگیرند.

شکست اینتر مقابل تیم 10 نفره و برد شیرین ناپولی

تیم اینتر که در استادیوم "سن سیرو" میزبان بلونیا بود در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد، در این دیدار ابتدا "لوکاکو" برای اینتر گلزنی کرد و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه 57 بازیکن بلونیا با ارتکاب خطای پنالتی از زمین مسابقه اخراج شد، اما "مارتیز"  این ضربه را از  دست داد. در دقیقه 74 تیم میهمان موفق شد گل تساوی را وارد دروازه اینتر کند، دقایقی بعد هم "مودوبارو" گل دوم بلونیا را به ثمر رساند تا شاگردن کونته شکست غافلگیرکننده را تجربه کنند. اینتر با این شکست 64 امتیازی باقی ماند و رده سوم خود را حفظ کرد، بلونیا هم با 41 امتیاز به رده نهم صعود کرد.

در دیگر بازی حساس شب گذشته سری آ، تیم ناپولی در استادیوم اختصاصی خو میزبان رم بود که موفق شد با نتیجه 2 بر یک به برتری دست پیدا کند. برای ناپولی در این دیدار کایخون در دقیقه 55 و اینسینیه در دقیقه 82 گلزنی کردند و تک گل رم را میخیتاریان در دقیقه 60 به ثمر رساند. این نتیجه امتیازات دو تیم را در 48 برابر کرد اما رم باتوجه به تفاضل گل بهتر بالاتر از ناپولی در رده پنجم قرار گرفت. 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 29 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!