شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۴:۴۲
اروپا و آمریکا - کد خبر : 15114
جمعه، ۲۴ دي، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

ردپای کلینتون، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در پرونده سوء استفاده جنسی از دختران نابالغ

در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه چهل و دومین رئیس‌جمهور ایالات متحده حداقل 26 بار پس از ترک کاخ سفید، با هواپیمای شخصی "لولیتا اکسپرس" این سرمایه‌دار رسوا شده پرواز کرده است، بیل کلینتون بارها هرگونه تخلف در رابطه خود با جفری اپستین، پدوفیل محکوم فقید را رد کرده است.

ردپای کلینتون، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در پرونده سوء استفاده جنسی از دختران نابالغ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، جفری اپستین، قاچاقچی جنسی که دو سال پیش خود را در زندان دار زد، اغلب زنان جوان را در طول ملاقات های خود با رئیس جمهور بین سال های 1993 و 1995 با خود به کاخ سفید می آورده است.

به نقل از اسپوتنیک، این گزارش‌ها نام مجموعاً هشت زن را نشان می‌دهد که در آن دوره اپستین را همراهی کرده‌اند، از جمله چهار زن که به عنوان شرکای زندگی اپستین شناخته می‌شوند، از جمله سلینا میدلفارت، اوا اندرسون-دوبین، فرانسیس ژاردین، و خانم گیسلین ماکسول.

ماه گذشته، ماکسول به دلیل جذب و قاچاق دختران زیر سن قانونی بین سال‌های 1994 تا 1997 مجرم شناخته شد و در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و در انتظار صدور حکم است.

نام چهار زن دیگر که در دفاتر کاخ سفید ثبت شده اند عبارتند از جنیفر گاریسون، شلی گافنی، جنیفر درایور و لیوبوف اورلووا. با این حال، رابطه اپستین با آنها نامشخص است.

اگرچه این گزارش‌ها هدف همراهان اپستین را در کاخ سفید کلینتون فاش نمی‌کنند؛ اما حضور او دو بار در یک روز و در سه موقعیت مختلف در خانه چهل و دومین رئیس‌جمهور ایالات متحده را ثابت می کند.

گزارش ها همچنین نشان می‌دهد که اپستین عمارت خود در پالم بیچ را با عکس‌هایی از خود که پشت تریبون اتاق توجیهی کاخ سفید ایستاده تزئین کرده است.

این موضوع پس از انتشار لیست بازدیدکنندگان کاخ سفید، که توسط دیلی میل در دسامبر منتشر شده است که نشان می‌دهد اپستین حداقل 17 بار بین سال‌های 1993 و 1995 از کاخ سفید بازدید کرده است.

اپستین در آگوست 2019 در حالی که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی در سلول زندان نیویورک بود، درگذشت. این سرمایه‌دار میلیاردر که قبلاً به اتهامات متعدد سوء استفاده جنسی علیه خردسالان محکوم شده بود، خود را حلق آویز کرد، اگرچه علت مرگ او در آن زمان مشکوک تلقی می‌شد.

تئوری‌های توطئه در مورد اینکه آیا اپستین به قتل رسیده است یا خیر؛ تا از شهادت او علیه دوستان برجسته‌اش، از جمله شاهزاده اندرو، و همچنین بیل کلینتون و دونالد ترامپ، روسای جمهور سابق ایالات متحده جلوگیری کند، بسرعت گمانه زنی شدند.

چهل و دومین رئیس جمهور، به نوبه خود، پس از خودکشی ادعایی اپستین ادعا کرد که "هیچ چیز در مورد جنایات وحشتناکی" که این سرمایه گذار مرتکب شده است، نمی داند.

 

منبع: www.sputniknews.com

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!