جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۷:۳۸
سیاست - کد خبر : 9538
سه شنبه، ۲۸ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

ربیعی : باید برای مشارکت حداکثری اهمیت قائل شویم

امروز کسب جایگاه جهانی ، سرمایه بالای اجتماعی در ایران را طلب می کند که نیازمند مشارکت مردم در انتخابات پرشور است

ربیعی : باید برای مشارکت حداکثری اهمیت قائل شویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، سخنگوی دولت امروز (28 اردیبهشت) در نشست خبری با بیان اینکه دولت حداقلی نمی تواند مطالبات حداکثری را پیگیری کند اظهار امیدواری کرد تا همه نهادها به مشارکت حداکثری و رفتن پای صندوق های رای متعهد باشند.

علی ربیعی در این نشست خبری اظهار داشت: رویکرد رهبر انقلاب در انتخابات باید سرمشق همه دستگاه ها و نهادهایی قرار بگیرد که در فرآیند انتخابات تاثیر دارند. رهبر معظم انقلاب مشارکت حداکثری را در اولویت همه دست اندرکاران و ملت اعلام کردند و فرمودند در انتخابات اشخاص دخالتی نمی کنم ، در دوره های گذشته افراد قصد کاندیداتوری داشتند نظرم را می پرسیدند می گفتم نه مخالفم نه موافق اما در این دوره حتی این را هم نمی گویم.

موضع رهبر انقلاب هوشمندانه بود

ربیعی با بیان اینکه موضع هوشمندانه رهبر انقلاب راه را برای هرگونه تحرکات شیطنت آمیز و سوءاستفاده های داخلی بست، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 بیش از هر دوره دیگر در حیات اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی ایران ضروری است چون دولت بدون پشتوانه مردمی و مشارکت بالا از آنچنان سرمایه اجتماعی برخوردار نخواهد بود تا بتواند در دوران کرونا و تحریم که فشار زیادی تحمیل شده است و مردمی که با مقاومت خود در حال تحمل این شرایط هستند را پاسخگو باشد.

وی افزود: امروز کسب جایگاه جهانی ، سرمایه بالای اجتماعی در ایران را طلب می کند که نیازمند مشارکت مردم در انتخابات پرشور است و در عرصه های بین الملل هم مستلزم دولت قوی هستیم که با مشارکتی بالا حاصل می شود و همگان باید به مشارکت حداکثری اهمیت قائل بوده و همه تلاش خود را برای آن به کار بگیریم.

راه پیشرفت ما پاسداشتن صندوق های رای است، حضور نیافتن نه علامتی به جناح خاص بلکه علامتی برای نتوانستن در گرفتن حق ایران در فضای بین المللی است.

اهدای عضو باعث افزایش عاطفه زیستی بین مردم است

سخنگوی دولت با اشاره به فرارسیدن روز اهدای عضو، گفت: مرگ مغزی یک درصد از مرگ ها را شامل می شود ولی اهدا فرصتی استثنایی برای افراد خانواده هایی است که با تصمیمی سخت اما صحیح با اهدای اعضای عزیزانشان بتوانند صدقه جاری بیافزایند و به جای خاکسپاری با اهدای 8 عضو حیاتی می توان جان 8 نفر را نجات تا و با 153 بافت و نسج می توان برخی افراد را از دام معلولیت رهاند.

اهدای عضو سنت حسنه ای است که از پشتوانه فتاوا هم برخوردار است و می تواند به افزایش عاطفه زیستی بین مردم کمک کند، با اهدای عضو زندگی اینگونه به پایان می رسد که "یکی بود و همیشه هست"

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!