پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۵:۱۱
دولت - کد خبر : 16079
پنجشنبه، ۱۹ خرداد، ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

رئیسی: ما در مسیر خود استوار هستیم و آنها با قطعنامه راه به جایی نخواهند برد

رئیس جمهور درپی جلسه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که ما در مسیر خود استوار هستیم و آنها با قطعنامه راه به جایی نخواهند برد.

رئیسی: ما در مسیر خود استوار هستیم و آنها با قطعنامه راه به جایی نخواهند برد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، آیت الله ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری با اشاره به عزم مسئولان برای ادامه مسیر اقتدار و توسعه کشور گفت: امروز شنیدید که اعلام شد یونانی‌ها اعلام کردند کشتی ایرانی بازگردانده خواهد شد، مگر چند بار باید، مردم و سخن حق ملت ایران را تجربه کنید.

وی با اشاره به اینکه یونانی‌ها کشتی ما را دزدیدند، اظهار کرد: با توقیف دو کشتی ثابت کردیم دوران بزن و دررو تمام شده است. رییس‌جمهور گفت: در شورای حکام علیه ایران قطعنامه وضع می‌کنند این در حالی است که به نام خدا به نام مردم ما یک قدم از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد چرا که تاکنون هرچند تعداد قطعنامه که صادر شده است موثر واقع نشده و راه به جایی نبرده است.

وی افزود: چند قطعنامه در مجامع بین المللی با نفود سیاسی خود وضع کردند اما مگر موثر واقع شد؟ در مساله فلسطین قرارداد کمپ دیوید، شرم‌الشیخ و اسلو را با تطمیع برخی عرب‌های خودباخته بر سر یک میز نشستند اما مگر توانستند کاری از پیش ببرند و این در حالی است که ابتکار عمل در دست مجاهدان فلسطینی در میدان است.

آیت الله رئیسی خطاب به کشورهای غربی تصریح کرد: تصور کردید با تحریم ما متوقف می‌شویم اما ما متوقف نمی‌شویم و کشور متوقف نمی‌شود و کشور در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری پیشرفت می‌کند چرا که هرگز سفره مردم و اقتصاد کشور را منتظر به اخم و لبخند بیگانگان نخواهیم گذاشت.

وی با اشاره به اینکه عشایر ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، عنوان کرد: عشایر همیشه از انقلاب و نظام دفاع کرده‌اند. رئیس جمهور با بیان اینکه هفت هزار جانباز و ایثارگر در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، تصریح کرد: این اقشار در شرایط سخت زندگی می‌کنند.

آیت الله رئیسی جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان را سرمایه‌های جامعه دانست و گفت: ایستادگی، استقامت و سلحشوری ویژگی مردم چهارمحال و بختیاری است. وی شناخت بصیرت و شناخت شاخص‌های مسیر را از دیگر ویژگی مردم این استان دانست، ادامه داد: دشمنان طی ۴۰ سال بارها مردم لر و بختیاری را آزموده‌اند اما هر بار فهمیدند ولایتمداری این مردم زبان زد است.

رئیس جمهور افزود: مردم چهارمحال و بختیاری برای بار دیگر ضد انقلاب را نا امید و امید را در دل دوستداران انقلاب و نظام ایجاد کردند.

آیت الله رئیسی با اشاره به شعار با مردم، از مردم و برای مردم، گفت: انسان‌های مولد و تولید کننده سرمایه‌های کشور هستند.

وی با بیان اینکه عشایر با سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند و تولیدات کشور بر عهده این قشر است، عنوان کرد: امروزه سنگر برای مبارزه با دشمن سنگر تولید است. رئیس جمهور ادامه داد: باید در تمامی حوزه‌هایی که دشمن نا امید می‌شود فعالیت انجام شود.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد کشور به صنایع هسته‌ای و خودرو سازی دست پیدا کند، تصریح کرد: دشمنان نمی‌خواهند ما از پیشرفت و صنعت برخوردار باشیم.

وی با بیان اینکه جنگ اراده‌ها وجود دارد اظهار کرد: ما باید در این جنگ پیروز شویم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه فرهنگ «ما می‌توانیم»، فرهنگ حاج قاسم سلیمانی است، مطرح کرد: این فرهنگ پیروز است و باید ادامه یابد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه ما جایگاه برتر را در بسیاری از حوزه‌ها به دست آورده‌ایم، اعلام کرد: ما هیچ گاه از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!