جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۹:۴۱
دولت - کد خبر : 9901
سه شنبه، ۱۱ خرداد، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

رئیسی به زوج های جوان وعده مسکن داد

من به جوانان گفته ام که آنها ازدواج کنند، ما هم ساخت مسکن برایشان را از همان روز نخست دولت پیگیری می کنیم

رئیسی به زوج های جوان وعده مسکن داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، سید ابراهیم رئیسی در حاشیه ضبط برنامه انتخاباتی خود در شبکه یک سیما با خبرنگاران گفتگو کرد.

رئیسی در مورد برنامه دولت احتمالی خود برای مقابله با قاچاق و واردات بی رویه گفت: باید با قاچاق و به ویژه قاچاق سازمان یافته برخورد کرد، اما اگر مشکل صرفا با برخوردهای پلیسی و قضایی حل می شد تاکنون باید قاچاق ریشه کن می شد. تاکنون با قاچاق کم برخورد نکرده ایم و در قوه قضائیه بیشترین دادگاه مربوط به برخورد با قاچاق کالاست، ولی باید حتما ریشه قاچاق در دولت خشکانده شود.

اگر پولی که صرف قاچاق می شود رهگیری شود مشخص خواهد شد که بسیاری از منابع قاچاق از محل صادرات کسب می شود. برای جلوگیری از قاچاق باید پول ارز حاصل از صادرات وارد چرخه تولید شده وتولید را رونق دهد اما هدایت این پول ها به سوی دلالی ، قاچاق سازمان یافته را شکل می دهد. یکی از کارهای مهم دولت مردمی ، نظارت بر ارز حاصل از صادرات است تا به این وضعیت دچار نشویم که دولت چندی قبل اعلام کرد برخی صادرکنندگان پول های حاصل از صادرات را برنگردانده اند.

وی درباره اینکه کدامیک از وعده هایش در دولت او زودتر از باقی وعده ها محقق خواهد شد، گفت: مسکن از دغدغه های مردم به ویژه جوانان و زوج های جوان است و ما تلاش می کنیم که با تولید مسکن هم این دغدغه و هم مسئله جمعیت را حل کنیم چراکه مانع بزرگ بر سر راه ازدواج جوانان، نبود مسکن مناسب است.

من به جوانان گفته ام که آنها ازدواج کنند، ما هم ساخت مسکن برایشان را از همان روز نخست دولت پیگیری می کنیم و فکر می کنم بشود طی 4 سال 4 میلیون مسکن ساخت.

رئیسی پایان دادن به رانت و فساد در کشور را دومین اقدام فوری خود عنوان کرد و افزود: از اولین روز کاری دولت مردمی اصلاح و حذف تمام سازوکارها و بسترهای فسادزا و رانت آفرین آغاز می شود. همه کسانی که می خواهند با دولت مردمی کار بکنند بدانند که این دولت، دولتی ضد فساد است.

این کاندید انتخابات ریاست جمهوری در مورد حل مشکل فاصله طبقاتی در جامعه گفت: انقلاب ما برای اجرای عدالت بود ولی در اجرای عدالت عقب ماندگی داریم. مقام مهظم رهبری در بیانیه گام دوم بر اجرای عدالت تاکید کردند و فرامین ایشان سند پیش روی دولت آینده برای تحول است.

اگر فرصت ها عادلانه تقسیم شود و نیروی انسانی ما براساس یک روند عادلانه جذب شده یا ارتقا یابند، مردم آرامش پیدا می کنند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!